پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13232 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ |
96 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگا راقتصادی خبرگزاری فارس، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با توجه به اجرای طرح ساماندهی یارانه‌ها توسط دولت که با مصوبه مجلس انجام شد و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد همراهی آحاد مردم در حمایت از طرح‌های اقتصادی دولت، سازمان بسیج اصناف، […]

به گزارش خبرنگا راقتصادی خبرگزاری فارس، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با توجه به اجرای طرح ساماندهی یارانه‌ها توسط دولت که با مصوبه مجلس انجام شد و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد همراهی آحاد مردم در حمایت از طرح‌های اقتصادی دولت، سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی  و همه‌ی رده‌های مربوطه در سراسر کشور همانطور که در شش ماه گذشته در کمک به دولت بر بحث بازرسی و نظارت‌ها فعال بودن ان شاء الله موثرتر از گذشته این اقدامات را با محوریت سازمان های جهاد کشاورزی و صمت دنبال خواهند کرد.

حسن پور افزود: از طرفی با اتحادیه های صنفی، اتاق‌های اصناف و بازرگانی سراسر کشور جلسات متعددی برگزار گردید و آمادگی کامل جهت اجرای این طرح اقتصادی بسیار مهم وجود دارد امید است با اجرای صحیح این طرح بتوان ریشه فساد  و رانت را که سال های سال است گرفتار آن هستیم قطع شود.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: اتحادیه ها، بازاریان و بخش خصوصی باید وظیفه قانونی نظارت و بازرسی را انجام دهند، بسیج هم مثل همیشه در کنار دولت، اتحادیه ها و اتاق های اصناف این وظیفه را بصورت گسترده انجام خواهد داد.

وی افزود: از همه اصناف و بازاریان میخواهم که  با رعایت انصاف که از اکثریت آنها سراغ داریم به مردم آرامش خاطر داده تا به توفیق الهی از این وضعیت موفق بیرون بیاییم و بتوانیم با هماهنگی و همدلی ضمن حمایت از حقوق مصرف کننده  و مردم این مسیر را  دنبال نماییم. از طرفی مردم هم خاطرشان جمع باشد که کالاهای اساسی به وفور وجود دارد و هیچ نگرانی در خصوص کمبود کالاها وجود ندارد.

حسن پور در پایان بیان کرد: امید واریم این اقدام بسیار موثر دولت مقدمه ای برای رونق اقتصادی و همچنین رونق در کسب و کارها شود.


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!