جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13248 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ |
84 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

همزمان با آغاز به کار رویداد اینوتکس علاوه بر آنکه ۴۰۰ استارت آپ در آن حضور دارند، ۴۰۵ جلسه سرمایه گذاری برگزار خواهد شد. به گزارش ادراک خبر، سجاد عباسی فشمی، دبیر اجرایی یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در افتتاحیه اینوتکس۲۰۲۲ که  در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، گفت: نمایشگاه اینوتکس با شعار «نوآوری و […]

همزمان با آغاز به کار رویداد اینوتکس علاوه بر آنکه ۴۰۰ استارت آپ در آن حضور دارند، ۴۰۵ جلسه سرمایه گذاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ادراک خبر، سجاد عباسی فشمی، دبیر اجرایی یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در افتتاحیه اینوتکس۲۰۲۲ که  در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، گفت: نمایشگاه اینوتکس با شعار «نوآوری و فناوری زیر یک سقف» ۱۰ سال است که برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با سه هدف «سرمایه گذاری و سرمایه پذیری فناوری» ،« همکاری‌های B2B» و «شبکه سازی در حوزه فناوری» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند، گفت: در این دوره از نمایشگاه رویدادهای مختلفی برگزار می شود که فناوران بتوانند مشکلات خود را در توسعه کسب‌وکار و جذب سرمایه رفع کنند. 

دبیر اجرایی اینوتکس گفت: در یکی از بخش‌های اینوتکس ۴۰۵ جلسه سرمایه گذاری در فروم حکمرانی تنظیم‌گری یا رگولاتوری دانش بنیان ها برگزار می شود.

به گزارش ادراک خبر یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) با حضور ۴۰۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر و با حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی، استارت آپ، شتاب دهنده، شرکت فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد برپا شده که در آن جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه به بازدیدکننده‌های حضوری و برخط  ارائه می شود.

انتهای پیام 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!