جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13290 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ |
98 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، تیم فوتبال قندی از چهار مسابقه آینده خود در سه مسابقه با تیم‌های نود ارومیه، مهیار ایمان سبز شیراز و پاس همدان در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان است . همچنین این تیم در یک مسابقه بسیار حساس که حکم فینال دارد باید در بوشهر به مصاف تیم صدرنشین گروه دوم […]

به گزارش ادراک خبر، تیم فوتبال قندی از چهار مسابقه آینده خود در سه مسابقه با تیم‌های نود ارومیه، مهیار ایمان سبز شیراز و پاس همدان در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان است .
همچنین این تیم در یک مسابقه بسیار حساس که حکم فینال دارد باید در بوشهر به مصاف تیم صدرنشین گروه دوم تیم شاهین بندرعامری این استان برود.
طبق برنامه اعلامی فدراسیون، تیم شهید قندی در هفته بیست و دوم در روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم نود ارومیه است که برد در این دیدار خانگی نقش مهمی در صعود نماینده یزد دارد.
در دومین مسابقه در هفته بیست و سوم لیگ دسته۲، تیم قندی در روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری در بوشهر میهمان تیم مدعی شاهین بندرعامری است .
همچنین در هفته بیست و چهارم در روز یکشنبه سوم و در روز دوشنبه ۱۶ خردادماه امسال به ترتیب در ورزشگاه شهید نصیری از تیم‌های مهیار ایمان سبز شیراز و پاس همدان پذیرایی می‌کند.
تا پایان هفته بیست و دوم گروه ۲ لیگ دسته ۲ قوتبال کشور به ترتیب تیم‌های شاهین بندر عامری بوشهر با ۴۴، خلیج فارس ماهشهر خوزستان با ۳۵ و تیم قندی یزد با ۳۴ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.
تیم فوتبال قندی با عنایت به اینکه از چهار مسابقه آخری لیگ امسال در گروه خود سه بازی را در خانه از تیم‌ها میزبانی می‌کند اگر قدر لحظات و مسابقات خود را بداند و با دست پر از زمین خارج شود شانس زیادی برای رسیدن به پلی‌آف و لیگ یک دارد.
یکی از خواسته‌ها و آرزوهای مهم هواداران و علاقه‌مندان  فوتبال استان یزد است که تیم شهید قندی بتواند با ارائه بازی‌ها فنی و کسب پیروزی در مسابقات آینده به لیگ آزادگان صعود کند.            
تیم قندی در گروه دوم لیگ دسته دوم با ۹۰ ارومیه، گل‌ریحان البرز، مس‌ نوین کرمان، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندر ماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولاد نوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز و شهرداری نوشهر هم‌گروه است.
در گروه اول تیم‌های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس‌آذر قزوین، ایران جوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و شهدای رزکان البرز هم‌گروه است.
مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) را کسب می‌کند.
۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶  هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی  و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!