چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13336 |
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ |
97 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

در پی تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره ترور یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه، شماری از فلسطینیان با برگزاری تجمع در برابر دفتر السنوار در نوار غزه، بر حمایت از او تاکید کردند.   به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، پس از دعوت‌ها در اسرائیل به ترور یحیی السنوار […]

در پی تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره ترور یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه، شماری از فلسطینیان با برگزاری تجمع در برابر دفتر السنوار در نوار غزه، بر حمایت از او تاکید کردند.   به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، پس از دعوت‌ها در اسرائیل به ترور یحیی السنوار در واکنش به عملیات العاد، شاخه دانش آموزی جنبش اسلامی، تجمعی در برابر دفتر السنوار برگزار کرد. شرکت کنندگان در این تجمع، بر مخالفت با تعرض به مقدسات اسلامی تاکید و از مقاومت حمایت کردند. ده‌ها نفر از شرکت کنندگان در این تجمع، با سردادن شعار‌هایی تاکید کردند مقدسات و فرماندهان مقاومت خط قرمز است.

تجمع کنندگان، حمایت کامل خودشان را از مقاومت در غزه، کرانه باختری و قدس اعلام کردند. محمد فروانه رئیس جنبش اسلامی در غزه گفت: جوانان و جنبش دانش آموزی غزه، امروز بر پشتیبانی از سران خودشان و مقاومت خودشان و یحیی السنوار فرمانده بزرگ تاکید می‌کنند و به او این پیام را می‌دهیم که مردم برای حمایت از مقاومت آماده هستند. دانش آموز فلسطینی به المیادین گفت: به فرمانده یحیی السنوار این پیام را می‌دهیم که ما هراسی از اسرائیل نداریم. ما این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم. اسرائیل مانند گرد و غباری است که عبور خواهد کرد. ما از برابر دفتر ابوابراهیم السنوار این پیام را ارسال می‌کنیم که از اسرائیل نمی‌ترسیم. یکی از شرکت کنندگان در این تجمع گفت: هدف از برگزاری این تجمع، تاکید بر این مسئله است که همه ملت فلسطین از زنان، مردان و جنبش دانش آموزی در پشت سر مقاومت ایستاده اند. از نگهبانان در مسجدالاقصی حمایت می‌کنیم و به آن‌ها می‌گوییم که همه ما در برابر اشغالگران صهیونیستی که می‌خواهند به ملت، مقاومت و مقدسات ما ضربه زنند، متحد هستیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!