پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13547 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۱۳ |
106 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از انجمن گردشگری سلامت استان تهران، مجتبی ذاکریان که به همراه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک و رئیس انجمن گردشگری و سلامت استان از مرکز توسعه و تسهیل کسب و کارهای نوین حوزه گردشگری بازدید می کرد با بیان این مطلب، حجم فعالیت‌های اجرایی این مرکز از عملکرد شهرداری تهران […]

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از انجمن گردشگری سلامت استان تهران، مجتبی ذاکریان که به همراه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک و رئیس انجمن گردشگری و سلامت استان از مرکز توسعه و تسهیل کسب و کارهای نوین حوزه گردشگری بازدید می کرد با بیان این مطلب، حجم فعالیت‌های اجرایی این مرکز از عملکرد شهرداری تهران به ویژه منطقه یک را قابل توجه خواند.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر بهره برداری لازم از ظرفیت‌های این مرکز در جهت توسعه گردشگری منطقه شمیرانات اظهار داشت: فرمانداری شمیرانات برای حمایت از فعالیت‌های این مرکز و شرکت‌های تابعه آماده است.

مجید زنگویی رییس انجمن گردشگری سلامت استان تهران نیز ضمن معرفی برنامه‌های داخلی و بین المللی این انجمن نقش این مرکز را در حمایت از کسب و کارهای نوین حوزه گردشگری سلامت بسیار مهم دانست و اعلام آمادگی کرد با همکاری شهرداری تهران موجبات ایجاد مراکز مشابه در کلان شهرهای کشور فراهم شود.

مرکز توسعه کسب و کارهای نوین حوزه گردشگری با تمرکز بر حمایت از طرح‌های نوآورانه حوزه گردشگری سلامت در سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و به عنوان تنها مرکز تخصصی حوزه گردشگری سلامت در سطح کشور فعال است.

اهتمام شهرداری تهران در زمینه حمایت از کسب و کارهای حوزه گردشگری اقدامی نوآورانه بوده و می‌تواند به عنوان الگویی از تعاملات بین بخشی با هدف توسعه گردشگری و نیل به اقتصاد پایدار شهری مورد توجه شهرداری‌های کشور قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!