جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13749 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ |
104 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین از ناحیه صورت هدف گلوله جنگی قرار گرفت.   به گزارش سرویس بین الملل­ ­خبرگزاری صدا و سیما، منابع فلسطینی از شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در فلسطین خبر دادند که در یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین از ناحیه […]

شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین از ناحیه صورت هدف گلوله جنگی قرار گرفت.   به گزارش سرویس بین الملل­ ­خبرگزاری صدا و سیما، منابع فلسطینی از شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در فلسطین خبر دادند که در یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین از ناحیه صورت هدف گلوله جنگی قرار گرفته بود.

وزارت بهداشت فلسطین شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار این شبکه را تایید کرد.
 
خبرنگار فرانس ۲۴: همه ما شیرین ابوعاقله هستیمکریمه زیاده خبرنگار و مجری خبر شبکه فرانس ۲۴ در حساب کاربری خود در توئیتر حمله به خبرنگار الجزیره را که به شهادت وی منجر شد، خبری به واقع جانسوز توصیف کرد و نوشت: انا لله و انا الیه راجعون. همه ما شیرین ابوعاقله هستیم و خبرنگاری جرم نیست.
 
واکنش عضو حماس به شهادت خبرنگار الجزیره
عزت محمد الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در توئیتی نوشت: اقدام اشغالگران صهیونیست را به هدف قرار دادن شیرین ابوعاقله خبرنگار [الجزیره] به شدت محکوم می کنیم و آن را جنایتی فجیع می دانیم. این جنایت بار دیگر تایید می کند اشغالگری بر پایه دروغ گویی و اسطوره های غیرواقعی استوار شده است، واقعیت را نشانه می گیرد، تلاش می کند جنایاتش را پنهان کند و ملت ما و روزنامه نگاران را به عمد می کشد.
 
تامر المسحال خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: تک تیرانداز ارتش اشغالگر، شیرین ابوعاقله خبرنگار این شبکه در جنین را از ناحیه سر هدف قرار داده است. 
به گزارش خبرگزاری رویترز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد خبرنگاران ممکن است طی درگیری بین نظامیان و افراد مسلح در کرانه باختری هدف قرار گرفته باشند.
حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس: شهادت شیرین ابو عاقله خبرنگار الجزیره به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی، جنایتی جدید در کارنامه جنایات این رژیم به ویژه در حق خبرنگاران است.
باراک راوید روزنامه‌نگار اسرائیلی: شیرین ابو عاقله یکی از قدیمی‌ترین و سرشناس‌ترین خبرنگاران الجزیره بود که در تمامی کشورهای عربی و غیر عربی شناخته شده بود، تاثیر و بازتاب شهادت وی همانند بمباران ساختمان خبرگزاری آسوشیتدپرس در جریان جنگ اخیر در غزه خواهد بود.
شیرین ابوعاقله متولد ۱۹۷۱ میلادی در شهر قدس اشغالی  و ۵۱ ساله بود. وی در شهر رام الله کرانه باختری زندگی می کرد. شبکه تلویزیونی الجزیره، خبر شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار قدیمی این شبکه در فلسطین را تایید کرد.

شبکه الجزیره، افزود وی با اینکه جلیقه خبرنگاری و جلیقه ضد گلوله پوشیده بود، از ناحیه سر هدف گلوله جنگی نظامیان اشغالگر در ورودی اردوگاه جنین قرار گرفت.

علی السمودی دیگر عضو تیم خبری شبکه الجزیره هم در تیراندازی نظامیان اشغالگر از ناحیه کمر هدف گلوله قرار گرفت. 
خبرگزاری شهاب نیز تصاویری از درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی هنگام حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین و محله جابریات منتشر کرد.

 
 

 هشدار گردان های قسام به رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس با پخش تصاویری به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تجاوز هشدار داد. گردان های قسام این هشدار را با شعار ”قدس ما را خواند؛ به ندای آن لبیک گفتیم“ مطرح کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!