چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13803 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ |
117 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

گروه سینمایی هنرآنلاین: محمد نیک‌بین مجری جوان تلویزیون با اشاره به اینکه قرار است در تلویزیون سه نسل را روبه‌روی یکدیگر بنشاند، توضیح داد: همیشه به این فکر می‌کردم زمانی‌که چند نسل برای تماشای برنامه‌ای دور هم نشسته باشند و کسی علاقه به عوض کردن کانال تلویزیون نداشته باشد، اتفاقی مهم رقم خورده است. در نتیجه برای این اتفاق باید وجه اشتراک ها […]

گروه سینمایی هنرآنلاین: محمد نیک‌بین مجری جوان تلویزیون با اشاره به اینکه قرار است در تلویزیون سه نسل را روبه‌روی یکدیگر بنشاند، توضیح داد: همیشه به این فکر می‌کردم زمانی‌که چند نسل برای تماشای برنامه‌ای دور هم نشسته باشند و کسی علاقه به عوض کردن کانال تلویزیون نداشته باشد، اتفاقی مهم رقم خورده است. در نتیجه برای این اتفاق باید وجه اشتراک ها را پیدا کرد تا بتوان مانند قالی چند رنگ تضادها و تفاوت‌ها را با هنرمندی تاروپود کرد و نقش و تصویر زیبا ساخت. پس راهکار اصلی پیدا کردن اشتراک‌ها برای برنامه سازی، نسل‌ها هستند؛ به زودی این اشتراکات روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره چگونگی اجرای برنامه‌های متنوع برای نسل‌های مختلف توضیح داد: در وهله اول باید از شاخصه‌های اصلی اجرا حرف بزنیم؛ یعنی فرقی نمی‌کند، شما در چه عصر و زمانی و یا کی و کجا باشید، مهم این است که فاکتورهای لازم را داشته باشید.

این مجری تلویزیون ادامه داد: این نکته قابل تامل است که اولین تفاوت بازی کردن و اجرا در اصل خود بودن است، یعنی اگر مجری در تمام لحظه‌ها و در همه صحنه‌ها خودش باشد همیشه برای تمام نسل‌ها دلنشین است. فراموش نکنید، مخاطبان بسیار باهوش هستند و متوجه می‌شوند که مجری در گفتار و کردار خودش است یا نه.

نیک‌بین در پایان با تایید بر اینکه اصل دوم در اجرا صداقت و صیانت است، بیان کرد: صداقت در گفتار و افکار مجری با مردم بسیار مهم است. از قدیم گفته‌اند، دروغ عمرش کوتاه است و مجری در این صورت نمی‌تواند برای مخاطب دوام داشته باشد. نکته بعدی صیانت از امانتی است که مردم از یک مجری انتظار دارند برای حفظ منافع و خواسته‌هایشان داشته باشد. اگر مجری در دل و ذهن مخاطب حل شود، برای تمام نسل‌ها ماندگار و پذیراست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!