پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 13820 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ |
106 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به صدور حکم تعقیب از سوی دادستانی برای فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران سازندگی بابت ۲ مورد اظهاراتش در حمایت از تحریم سپاه و توهین به پیامبر اسلام(ص) گفت: افرادی مثل فائزه هاشمی که این […]

محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به صدور حکم تعقیب از سوی دادستانی برای فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران سازندگی بابت ۲ مورد اظهاراتش در حمایت از تحریم سپاه و توهین به پیامبر اسلام(ص) گفت: افرادی مثل فائزه هاشمی که این گونه سخنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ بر زبان جاری می‌کنند یا روانی شده‌اند و یا مزدور بیگانه هستند.

وی افزود: ما پیش از این اظهارنظرها و واکنش‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از سوی فائزه هاشمی مشاهده می‌کردیم، اما صحبت‌های اخیر وی، صحبت‌های غیرعقلایی و غیرمنطقی است.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دستگاه قضایی به واسطه اتهامات فائزه هاشمی به مقدسات به این موضوع ورود کرده و انشالله موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ به طور جد مورد پیگیری قرار دهد.

صفایی خاطرنشان کرد: صحبت‌های فائزه هاشمی به هیچ وجه قابل توجیه نیست و وی باید در قبال این گونه اظهاراتش پاسخگو باشد.

به گزارش فارس، فائزه هاشمی در ویدئویی که اخیرا از وی منتشر شده عنوان کرده که پیامبر اسلام(ص) سرمایه‌ها و پول‌های حضرت خدیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌ حیف و میل کرده است.

فائزه هاشمی همچنین در اظهار نظر دیگری عنوان کرده بود که آمریکا باید به تحریم سپاه ادامه دهد؛ چراکه اگر این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ نکند جمهوری اسلامی دیگر قابل کنترل نخواهد بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!