پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 154321 |
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ |
69 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در حالی که همه رسانه‌های معاند در چند روز گذشته تلاش کردند تا در کشور آشوب و اغتشاش ایجاد کنند اما تیرشان به سنگ خورد و شکست سنگینی را متحمل شدند. همه امکانات دشمن برای فتنه‌ای دیگر در کشور به بهانه سالگرد درگذشت مهسا امینی بسیج شد تا بتواند بار دیگر کشور را نا امن […]

در حالی که همه رسانه‌های معاند در چند روز گذشته تلاش کردند تا در کشور آشوب و اغتشاش ایجاد کنند اما تیرشان به سنگ خورد و شکست سنگینی را متحمل شدند.
همه امکانات دشمن برای فتنه‌ای دیگر در کشور به بهانه سالگرد درگذشت مهسا امینی بسیج شد تا بتواند بار دیگر کشور را نا امن کند و آشوب و اغتشاش بچا کند اما با این وجود آنها به این هدف دست نیافتند.
شبکه‌های ماهوراه‌‌ای فارسی زبان همچون بی بی سی، اینترنشنال،‌ من و تو، وی او ای و دیگر شبکه‌های ماهواره با همراهی شبکه‌های فضای مجازی با بمباران رسانه‌ای و بهره گیری از عوامل و نیروهای نفوذی خود تلاش کردند تا شاید بتوانند هواداران خود را به خیابان‌ها بکشانند اما مردم خواهان آرامش و امنیت هستند.
سال گذشته در یک اقدام برنامه ریزی شده کشور ۶ ماه در آشوب و فتنه بود و همه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به تعطیلی کشیده شد،‌در فضای بین‌الملل نیز هجمه‌های گسترده‌ای علیه ایران شکل گرفت و برخی کشورهای اروپایی و غربی علیه ایران موضع گیری کردند و حتی افراد سرشناس خود از جمله هنرپیشه‌ها را وادار به موضع گیری علیه ایران نمودند در حالی که فجایع و جنایات زیادی در کشورهای غربی و اروپایی اتفاق می‌‌افتد که در دنیا مطرح و پیگیری نمی‌شود نمونه آن جورج فلیود سیاه پوست آمریکایی بود که زیر زانوی پلیس آمریکا مقابل چشم رهگذران جان باخت اما هیچگاه برای این جنایت پرونده‌ای تشکیل نشد و جهان نسبت به آن بی‌تفاوت بود.
چرایی آن بهره بردن از رسانه‌هایی است که در اختیار آمریکا و غرب است و اجازه نمی‌دهد جنایاتی که حاکمیت‌های کشورهای غربی علیه مردم خود مرتکب می‌شوند در افکار عمومی جهان بازتاب داشته باشد. اکثریت مردم ایران خواهان امنیت و آرامش در جامعه هستند و در وطل یکسال گذشته نیز این خواسته خود را مطرح کرده و پیگیری نموده‌اند.
مردم به خوبی می‌دانند که با وجود ناامنی‌هایی از جنس شهریور سال گذشته،‌ نمی‌توانند به امورات زندگی خود بپردازند و کسب و کار آنها تحت تأثیر ناامنی‌ها قرار خواهد گرفت.
در چند روز گذشته که حجم گسترده‌ای از تبلیغات منفی و فراخوان برای حضور در خیابان‌ها از سوی دشمنان پیگیری می‌شد، میلیون‌ها تن از مردم کشورمان به مشهد رفتند تا بارگاه و مزار علی بن موسی الرضا(ع) را در سالروز شهادت ایشان زیارت کنند و برخی هم به دیگر شهرهای کشور مسافرت کردند و عملا بی‌توجهی کامل به آنچه در رسانه‌های معاند پیگیری می‌شد، شکل گرفت.
رسانه‌های فارسی زبان معاند حتی با انتشار اخبار دروغ سعی در تحریک افکار عمومی داشتند با این وجود باز هم نتوانستند کاری انجام دهند. چند روز است که رسانه‌های بیگانه و معاند، با استفاده از تمام امکانات و با تبلیغات گسترده رسانه‌ای، مردم سقز زادگاه مهسا امینی و استان کردستان را به اعتصاب، تجمع و اغتشاش دعوت می‌کنند که با واکنش سرد مردم روبرو شد.

کردستان و سقز در آرامش
در حالی که طبق فراخوان رسانه‌های معاند و ضد انقلاب، قرار بود مردم شنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۹ در میدان زندان این شهر تجمع کرده و از آنجا به سمت آرامستان آیچی برای برگزاری سالگرد فوت مهسا امینی حرکت کنند این فراخوان با هوشیاری مردم و حضور نیروهای امنیتی و انتظامی، ناکام ماند.
برخی از شهروندان سقزی به واسطه تعطیلی ادارات، در پارک‌ها و فضاهای سبز حضور داشتند و برخی نیز حتی مشغول به انجام بازی‌های محلی بودند.
شایعه دستگیری امجد امینی پدر مهسا امینی از سوی نیروهای امنیتی نیز که در رسانه‌های معاند و فضای مجازی هر از گاهی بازنشر می‌شد از سوی مقامات استان تکذیب شد. حتی برخی از هموطنان که به استان کردستان و سقز سفر کرده بودند در سطح شهر دیده می‌شدند که در پارک‌ها چادر زده و ساکن شده‌اند یا در حال خرید از مغازه‌ها هستند.

خنثی سازی حمله تروریستی در سقز
همزمان با سالگرد آغاز اغتشاشات در ایران، عناصر یک تیم وابسته به گروهک های تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به سمت تجمع احتمالی در سقز تیراندازی کنند، بازداشت شدند. از این تیم ۴ نفره ۳ اسلحه کلاش، کلت، سلاح شکاری ساچمه‌زنی، ۲ دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد به ‌دست آمده است.
همراه داشتن لباس نیروهای نظامی ایران نشان ‌دهندۀ سناریوی شلیک به تجمع ‌کنندگان و انتساب عمل جنایتکارانه به حافظان نظم و امنیت کشور است. تحقیقات از تروریست‌های بازداشت ‌شده ادامه دارد.
در چند روز گذشته چندین گروه تروریستی مسلج از سوی نیورهای اطلاعاتی و امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند. پروژه اعتصاب که از سوی رسانه‌های معاند با گستردگی هر چه تمامتر پیگیری می‌شد با شکست روبرو شد و همه کشور در روزهای تعطیل هم فعال بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید