جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 156196 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ |
125 بازدید
۰
8
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از نشریه ورایِتی، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مالک شرکت ایکس یا همان توییتر سابق، قصد دارد شرایط استفاده از این شبکه اجتماعی را تغییر دهد و از همه کاربران حق اشتراک بگیرد. ماسک در جریان دیدار خود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل که روز دوشنبه برگزار شد، […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از نشریه ورایِتی، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مالک شرکت ایکس یا همان توییتر سابق، قصد دارد شرایط استفاده از این شبکه اجتماعی را تغییر دهد و از همه کاربران حق اشتراک بگیرد.

ماسک در جریان دیدار خود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل که روز دوشنبه برگزار شد، ایده گرفتن حق اشتراک از همه کاربران ایکس X/Twitter را مطرح کرد.

ماسک گفت: ما در حال حرکت به سمت پرداخت ماهانه اندک برای استفاده از شبکه ایکس هستیم. اظهارات وی ابتدا توسط دیو لی از شبکه خبری بلومبرگ پخش شد.

ماسک به زمان‌بندی برنامه‌ خود برای گرفتن هزینه از کاربران اشاره‌ای نکرد و نگفت که هزینه آن دقیقاً چقدر خواهد بود. وی فقط اشاره کرد که هزینه ماهانه می‌تواند “حدود چند دلار” باشد تا از ایجاد حساب‌های ربات جلوگیری کند.

به گفته ماسک، پلتفرم ایکس دارای ۵۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه است که روزانه ۱۰۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون پست در این شبکه اجتماعی تولید می‌کنند.

بر اساس این گزارش، ماسک در گفتگوهای داخلی این شرکت قبلاً این ایده را مطرح کرده بود که استفاده از توییتر را به طور کامل منوط به پرداخت حق اشتراک خواهد کرد و به اصطلاح آن را پشت “یک دیوار پرداخت” قرار خواهد داد.

ماسک که همچنین مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است، گفته است که فروش تبلیغات X/Twitter از زمان خرید این شرکت ۵۰ درصد کاهش یافته است.

ماسک در ۱۵ ژوئیه اعلام کرد: ما به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات به اضافه بار سنگین بدهی، هنوز هم جریان نقدینگی منفی داریم.

در حال حاضر، حق اشتراک پلتفرم ایکس آبی که قبلا توییتر آبی نامیده می‌شد، از ۸ دلار در ماه شروع می‌شود.

یکی از مزیت‌های اصلی ایکس آبی X Blue دریافت وضعیت تأیید شده و علامت چک در حساب کاربری است، اگرچه در تابستان امسال این شرکت این امکان را برای مشترکین اضافه کرد که علامت چک را از دید عموم پنهان کنند.

در اکتبر ۲۰۲۲، پس از اینکه ماسک با اکراه قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری توئیتر را بست، تیم مدیریت توییتر را اخراج کرد و خود را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد.

ماسک سپس اخراج‌های دسته جمعی در این شرکت را رهبری کرد و تخمین زده می‌شود ۸۰ درصد از نیروی کار توییتر سابق را بیرون کرده باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید