جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 2741 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ |
539 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرای طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ۳۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «نه به خرید کالاهای گران» و «توزیع لوازم خانگی در سبدهای ارزان قیمت چه شد؟» خواستار بازنگری در فروش لوازم خانگی و ایجاد شرایطی برای خرید کالا در کشور شدند.

در این مورد عباس هاشمی، دبیر انجمن لوازم خانگی ایران گفت: انجمن لوازم خانگی قراردادی را با بانک قرض الحسنه مهر ایران امضا کرد که به موجب آن تولیدکنندگان اعضای انجمن، فروشگاه‌ها و مراکز عرضه خود را در سایت مورد توافق دو طرف ثبت می‌کنند و پس از آن با معرفی انجمن با بانک عامل، قرارداد امضا می‌کنند که اقدام مهمی در تحریک تقاضای لوازم خانگی است.

وی افزود: کارت اعتباری خرید لوازم خانگی با بهره ۴ درصد و با اقساط ۶ ماهه، ۹ ماهه و یک ساله در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و هر یک از مصرف کنندگان با توجه به شرایط اعتبارسنجی توسط بانک می‌توانند از اعتبار کارت استفاده کنند.

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران گفت: نامه اطلاع رسانی در این باره به اعضای انجمن ارسال شده و اعضای انجمن علاقه مند به طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری را به کارگزار بانک معرفی می‌کنیم. تولیدکنندگان هم مراکز فروش و عرضه محصول خود را در سامانه ثبت می‌کنند. سپس با اطلاع رسانی بانک، متقاضیان با مراجعه به سایت مورد نظر بانک، اعتبارسنجی شده و کارت را دریافت می‌کنند.

هاشمی ادامه داد: اگر برای ثبت مراکز عرضه و فروش لوازم خانگی در سامانه و همچنین تقاضای اعتبارسنجی سرعت به وجود آید این طرح در مدت یک هفته اجرایی می‌شود، ضمن اینکه با توجه به عرضه محصول در فروشگاه‌ها و مراکز مورد نظر تولیدکنندگان، قیمت برای مصرف کننده مناسب‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ب


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید