جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 2757 |
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ |
508 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دلیل امضا نکردن قرارداد واکسیناسیون خودرویی شهرداری توسط رئیس دانشگاه را عملیاتی نبودن بند دوم و چهارم این قرارداد اعلام کرد.

دکتر حمیدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص امضا نکردن تفاهم‌نامه‌ واکسیناسیون خودرویی توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ضمن قدردانی از زحمات شهرداری، بند دوم و چهارم این تفاهم‌نامه را عملیاتی نمی‌داند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بابیان اینکه این دانشگاه با هر بخش خصوصی و غیردولتی که قرارداد بسته‌ایم، گفته‌ایم باید تا پایان سند ملی واکسیناسیون محل در اختیار ما باشد؛ ادامه داد: در قرارداد تنها یک ماه برای واکسیناسیون مهلت تخصیص داده و عنوان کرده که مبلغ لازم برای این طرح را هم دانشگاه علوم پزشکی باید بپردازد.

وی افزود: واکسیناسیون در مشهد یک‌ماهه تمام نمی‌شود، دکتر بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هفتم شهریورماه به‌صورت خصوصی و غیررسمی قرارداد را برای سرپرست شهرداری فرستادند؛ ما مطالبه‌ای از کسی نداریم و از خدمات شهری بسیار متشکر هستیم اما دانشگاه علوم پزشکی آیا می‌تواند پس از یک ماه واقعاً هزینه‌های لازم برای این طرح را بپردازد؟

دکتر رحیمی بابیان اینکه مصوبه شورای شهر در این خصوص را مطالعه کنید، متذکر شد: بنده خاطرم نیست که در این مصوبه اسمی از زمان برده شده باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اذعان کرد:  اگر موضوع مکان و هزینه مرتفع شود ما در خدمت طرح واکسیناسیون خودرویی هستیم؛ همان‌طور که هرکس برای راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون به ما مراجعه کرد، دو دستی دست آن‌ها را فشرده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری در ۱۹ ماه گذشته بسیار کمک‌کننده‌ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده‌ است و ما مطالبه‌ای نداریم، راه‌اندازی این طرح هم از سر لطف است اما این قرارداد با این بندها اصلاً قابل‌اجرا و عملیاتی نیست.

بند دوم و چهارم قرارداد واکسیناسیون خودرویی که به اذعان یکی از اعضای شورای شهر مشهد، یک هفته معطل امضای رئیس دانشگاه علوم پزشکی است؛  شرح می‌دهد که شهرداری برای تجهیز آن مرکز واکسیناسیون به مدت یک ماه اقدام می‌کند و در صورت نیاز برابر نظر ستاد کرونا در خصوص تمدید یک‌ماهه طرح؛ پس از یک ماه شهرداری دیگر مسئولیتی در قبال هزینه‌های این طرح ندارد.

گفتنی است؛ صبح امروز یکی از اعضای شورای شهر مشهد با انتشار مطلبی در فضای مجازی، نسبت به تأخیر یک‌هفته‌ای رئیس دانشگاه علوم پزشکی در امضای قرارداد واکسیناسیون خودرویی گلایه کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴/س


لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید