جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 2957 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ |
567 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، امید جهان‌نژادیان با اعلام اینکه این کالاها به سفارش این شرکت برای تأمین نیاز مصرفی کشور و حفظ ذخایر این کالاها خریداری شده است، میزان دقیق محموله‌ی این کشتی‌ها را ۵۱۳ هزار و ۸۲۳ تن اعلام کرد. وی با اشاره به اینکه این میزان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، امید جهان‌نژادیان با اعلام اینکه این کالاها به سفارش این شرکت برای تأمین نیاز مصرفی کشور و حفظ ذخایر این کالاها خریداری شده است، میزان دقیق محموله‌ی این کشتی‌ها را ۵۱۳ هزار و ۸۲۳ تن اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه این میزان کالای وارد شده شامل ۴۲۷ هزار تن گندم در قالب ۶ فروند کشتی و ۸۶ هزار تن روغن خام خوراکی در قالب ۲ فروند کشتی است، اظهار کرد: کالاهای وارد شده پس از تخلیه به سرتاسر کشور ارسال می‌شود اما مقاصد گندم و روغن خام وارد شده‌ی اخیر، عمدتاً استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران و فارس بوده است.

جهان‌نژادیان با بیان اینکه در حال حاضر ۳ فروند کشتی حامل ۲۰۹ هزار تن کالای اساسی در لنگرگاه بندر امام پهلو گرفته‌اند، تصریح کرد: کالاهای ترخیص شده در این بندر بر اساس برنامه‌ی حمل‌ونقل شرکت بازرگانی دولتی ایران از سوی ناوگان جابه‌جایی بار و کالا به مبادی مصرف و مراکز و تأسیسات ذخیره‌سازی در اقصی نقاط کشور انتقال می‌یابند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان همچنین از خرید تضمینی گندم و دانه‌ی روغنی کلزا در این استان خبر داد و گفت: از آغاز فصل خرید تاکنون، ۳۵۰ هزار تن گندم با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و با پرداخت جایزه ۱۰۰۰ تومانی تحویل این محصول به مراکز خرید دولتی، از کشاورزان خریداری شده است و علاوه بر آن، ۳۵ هزار تن دانه‌ی روغنی کلزا نیز از کشاورزان خریداری کرده‌ایم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!