پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3046 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۱۶ |
256 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عبدالعزیز موسوی اصل شنبه شب در جلسه تجلیل از کارگران نمونه شهرستان کهگیلویه اظهارداشت: سال گذشته تنها ۵۲ درصد از میزان اعتبارات اشتغال شهرستان از سوی بانک‌ها پرداخت که نسبت به دیگر مناطق استان درصد بسیار کمی بوده است. وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و بخصوص […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عبدالعزیز موسوی اصل شنبه شب در جلسه تجلیل از کارگران نمونه شهرستان کهگیلویه اظهارداشت: سال گذشته تنها ۵۲ درصد از میزان اعتبارات اشتغال شهرستان از سوی بانک‌ها پرداخت که نسبت به دیگر

مناطق استان درصد بسیار کمی بوده است.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و بخصوص حمایت همه جانبه بانکها پیش بینی می شود میزان جذب تسهیلات اشتغال افزایش صدرصدی داشته باشد.

موسوی اصل تصریح کرد: با حمایت دولت در سال جاری میزان تسهیلات اشتغال افزایش پنج برابری داشته است. پرداخت به موقع تسهیلات اشتغال علاوه بر درآمدزایی قشر کارگر نقش مهمی در توسعه شهرستان نیز خواهد داشت.

فرماندار کهگیلویه افزایش ۵۸ درصدی پایه حقوق کارگران را یکی از برنامه های حمایتی دولت انقلابی از قشر کارگر دانست و گفت: حمایت از قشر عزیز کارگر در کهگیلویه در اولویت خواهد بود.

رئیس اداره کار کهگیلویه نیز در این جلسه کارگران را منشا اصلی تحولات در هر جامعه دانست و گفت: دغدغه های جامعه کارگری باید از سوی همه نهادها و مسئولان ارج نهاده شود. 

سلیمان کریمی دغدغه های کارگران را حفظ کرامت انسانی و امنیت شغلی دانست و گفت: می طلبد مسئولان کشوری و استانی نسبت به این مهم از سوی کارفرمایان پیگیر مشکلات کارگران باشند.

وی راه اندازی اتاق فکر در سطح استان و شهرستان به نام اتاق ظرفیت، نوآوری و ایده پردازی برای حمایت از جامعه کارگر را ضروری دانست و بیان کرد: با راه اندازی این اتاق فکر میزان اشتغالزای افزایش چشمگیری خواهد یافت.

کریمی بر حمایت رسانه ها از تشکلات کارگری تاکید کرد و تصریح کرد: با حمایت رسانه ها میزان تولید، اشتغال و کارافرینی  از سوی قشر کارگردر جامعه  ارتقا خواهد یافت.

در پایان این مراسم از تعدادی زیادی از کارگران شرکت های خصوصی و دولتی با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!