جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3220 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۴۴ |
238 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم شنبه شب در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در اهواز با بیان اینکه خوزستان مهد کشتی فرنگی ایران است بیان کرد: ما با پیشکسوتان و بزرگان کشتی استان عهد بستیم که یک طلای المپیک به افتخارات کشتی استان اضافه کنیم. وی خطاب به کشتی گیران […]

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم شنبه شب در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در اهواز با بیان اینکه خوزستان مهد کشتی فرنگی ایران است بیان کرد: ما با پیشکسوتان و بزرگان کشتی استان عهد بستیم که یک طلای المپیک به افتخارات کشتی استان اضافه کنیم.

وی خطاب به کشتی گیران خوزستانی حاضر در اردو افزود: همه امید ما بعد از خدا به کشتی گیران و مربیان است و قطعا این اتفاق در المپیک پاریس امکان پذیر است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه کشتی یک رشته اخلاق مدار بوده و رفاقت در آن بسیار مهم است گفت: امیدوارم بتوانیم بهترین امکانات را برای کشتی گیران تهیه و یک اردو به یادماندنی در اهواز داشته باشیم.

وی افزود: پیش از این خوزستان میزبان رقابت های جام تختی و قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان بود که این رقابت ها از سطح بسیار خوبی برخوردار و کشتی گیران استان درخشان ظاهر شدند.

بنی تمیم گفت: نگاه ویژه ای به کشتی خوزستان داریم و بنا داریم رشته آزاد را در استان توسعه دهیم.

وی افزود: یکی از اولویت های ما تکمیل زیرساخت های ورزشی استان بوده و در این راستا احداث چند سالن کشتی مورد توجه است.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان از روز دهم اردیبهشت ماه در اهواز آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد. در این اردو ۱۳ کشتی گیر حضور داشته که ۶ نفر آنها خوزستانی هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!