پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3272 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۹ |
257 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که جمع زیادی از کارگران و کارفرمایان و مسئولان شهرستان گناوه حضور داشتند، برنامه های شاد و مفرحی برگزار شد و از صحنه های زیبای آن بوسیدن دست پاکبانان شهرداری توسط فرماندار در آیین تجلیل بود. فرماندار گناوه در این آیین گفت: مقام کارگر در آموزه‌های دینی از […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که جمع زیادی از کارگران و کارفرمایان و مسئولان شهرستان گناوه حضور داشتند، برنامه های شاد و مفرحی برگزار شد و از صحنه های زیبای آن بوسیدن دست پاکبانان شهرداری توسط فرماندار در آیین تجلیل بود.

فرماندار گناوه در این آیین گفت: مقام کارگر در آموزه‌های دینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار و تا جایی است که پیامبر (ص) بر دستان و پیشانی کارگران بوسه زد.

محمدتقی صفری افزود: دست‌های پینه بسته این قشر نشان از تلاش، همت و اراده آنها است که سختی‌ها را برای رفاه جامعه به جان خریده‌اند و لایق و شایسته بهترین ها هستند.

وی اظهارکرد: ادارات و کارفرمایان مرتبط، حق و حقوق کارگران را بموقع باید پرداخت کنند تا در زندگی خود دچار مشکلی نشوند.

فرماندار گناوه گفت: کارگران از اقشار ارزشمند، زحمتکش و شریف جامعه  هستند و  در هر سازمان و اداره و شرکتی باید مورد احترام ، کرامت و عزت قرار گیرند.

وی از برگزارکنندگان این برنامه تقدیر کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد که شهرستان گناوه را براساس چشم اندازی ۱۰ ساله به یک شهر زیبا و قابل درخور و شان مردم مومن و ولایتمدار تبدیل و از لحاظ تجاری، اقتصادی و گردشگری توسعه دهیم.

                                                           کارگران نمونه گناوه تجلیل شدند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: جایگاه کار و کارگر در سال”تولید ،دانش بنیان، اشتغال آفرین” مهم، تعیین کننده و اساسی در اقتصاد کشور است.

کریم صفایی، نقش کارگران را در توسعه و پیشرفت کشور بسیار موثر دانست و افزود : تلاش کارگران در حوزه های مختلف موجب قطع وابستگی کشور به خارج در بخش‌های مختلف شده است.

وی اظهارکرد: این اداره به پاس مقام و منزلت کارگر، برنامه های مختلفی در هفته و کارگر تدارک دید که غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ آغاز این هفته، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی و پیشگیری از آسیب‌های  اجتماعی، دیدار جامعه کارگری و کارفرمایی با فرماندار و امام جمعه، بازدید از کارگاه‌ها و شرکت ها و برپایی گشت دریایی برای جامعه کارگری و کارفرمایی به مناسبت روز ملی خلیچ فارس از عمده برنامه‌های این هفته بوده است.

در این آیین از ۹۰ تن از کارگران نمونه شرکت ها و واحدهای تولیدی و هشت تن از خبرنگاران حوزه کار شهرستان گناوه تجلیل شدند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!