پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3288 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۰ |
76 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز یکشنبه استانداری آذربایجان شرقی، در پیام عابدین خرّم خطاب به معلمان آمده است: سپاس و ستایش بی‌کران پروردگاری را که انسان را به زیور علم و ادب آراست و موهبت تعلیم و تربیت را به بندگان خاص و خالص خود ارزانی داشت؛ به‌راستی که معلمی، شغل انبیاست و همانان‌اند که پیام شورآفرین […]

به گزارش روز یکشنبه استانداری آذربایجان شرقی، در پیام عابدین خرّم خطاب به معلمان آمده است: سپاس و ستایش بی‌کران پروردگاری را که انسان را به زیور علم و ادب آراست و موهبت تعلیم و تربیت را به بندگان خاص و خالص خود ارزانی داشت؛ به‌راستی که معلمی، شغل انبیاست و همانان‌اند که پیام شورآفرین و حیات‌بخش معرفت و آگاهی را به ابنای بشر هدیه کرده و غبار جهل و تاریکی را از وجود انسان زدوده‌اند.
 
 استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرده است: اساسی‌ترین و تأثیرگذارترین عنصر نظام تعلیم و تربیت، معلمان هستند؛ انسان‌های فرهیخته‌ای که رسالت خطیر اندیشه‌ورزی و هدایت نسل‌ها را به دوش می‌کشند و زندگی خود را فدای آگاهی و معرفت می‌کنند. نقش اثرگذار معلمان و آموزگاران در تحولات تاریخی و فرهنگی، بر هیچ کس پوشیده نیست. همچنان‌که در طول بیش از ۲ سال گذشته، که بیماری کرونا گریبان‌گیر جامعه بشری شده است، این معلمان سخت‌کوش بودند که مجاهدانه به میدان آمدند و با مسئولیت‌پذیری، خلاقیت و مهربانی، مانع از ایستایی چرخ‌ تعلیم و تربیت در کشورمان شدند.
 
عابدین خرم همچنین در پیامی جداگانه خطاب به کارگران گفته است: ۱۱ اردیبهشت، روز کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش‌های کسانی است که چرخش چرخ‌های اقتصاد و حرکت رو به رشد کشور به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت، در گرو دست‌های پرتوان و اندیشه‌های ناب آنان است.

در این پیام آمده است: کارگران عزیز در این شرایط حساس کشور، نقش‌آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمات محسوب می‌شوند و حیات و ثبات اقتصادی کشور با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و بحران کرونا، نتیجه تلاش خستگی‌ناپذیر آنان در سنگر کار و تلاش است.

دولت مردمی سیزدهم که با شعار عدالت‌محوری و مردم‌داری، سکان اداره امور اجرایی کشور را برعهده گرفته است، از نخستین روزهای فعالیت خود، حل مشکلات معیشتی مردم بویژه قشر کارگر را جزو اولویت‌ها قرار داده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!