پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3296 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۰ |
69 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رضا طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پایگاه در اماکن برپایی نماز عید سعید فطر و تعدادی نیز بصورت سیار زکات فطریه مردم را جمع آوری خواهند کرد. وی ادامه داد: این نهاد با مشارکت شورای زکات استان همه ساله در روز عید سعید فطر با برنامه ریزی […]

رضا طاهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پایگاه در اماکن برپایی نماز عید سعید فطر و تعدادی نیز بصورت سیار زکات فطریه مردم را جمع آوری خواهند کرد.

وی ادامه داد: این نهاد با مشارکت شورای زکات استان همه ساله در روز عید سعید فطر با برنامه ریزی و تعامل با دیگر دستگاه های عضو ستاد زکات تمهیدات و بستر جمع آوری فطریه مردم روزه دار استان را فراهم می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با عنوان اینکه هدفمند شدن جمع آوری فطریه از برنامه های شورای زکات استان است، یادآور شد: در این زمینه پایگاه های دبیرخانه شورای زکات و صندوق هایی که با آرم دبیرخانه شورای زکات مشخص شده اند، علاوه بر مکان های برگزاری نماز عید فطر در برخی مکان های دیگر نیز که در آنجا نماز برگزار نمی شود، مستقر خواهند شد.

طاهری با بیان اینکه دبیرخانه شورای زکات استان در تمامی مکان های برگزاری نماز عید فطر در سطح استان با آرم این شورا اقدام به راه اندازی پایگاه کرده، گفت: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده دریافت فطریه نمازگزاران عزیز در سراسر استان هستند.

وی به روش های مجازی و غیرحضوری جمع آوری زکات فطریه در استان اشاره کرد و گفت: کد دستوری #۵*۰۸۴*۸۸۷۷* به منظور پرداخت زکات فطریه و همچنین شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ آماده دریافت وجوهات فطریه مردم در استان  به همین منظور در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!