سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3300 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۰ |
74 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

عین الله کشاورز ترک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حمایت از کارگران این استان، افزود: سال گذشته ۲۰ کمیته استانی جهت حمایت از بنگاه های مشکل دار تشکیل شد و به ۲۳ بنگاه اقتصادی مشکل دار جهت حفظ اشتغال آنها کمک شد. وی اضافه […]

عین الله کشاورز ترک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حمایت از کارگران این استان، افزود: سال گذشته ۲۰ کمیته استانی جهت حمایت از بنگاه های مشکل دار تشکیل شد و به ۲۳ بنگاه اقتصادی مشکل دار جهت حفظ اشتغال آنها کمک شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹ هزار و ۶۷۷ بازرسی از کارگاه های مشمول قانون کار جهت صیانت از نیروی کار انجام شد که نقش موثری در افزایش ایمنی، پیشگیری از بروز سوانح و ایفای تکالیف و وظایف کارفرمایان نسبت به کارگران داشت.

کشاورز ترک خاطر نشان کرد: در کنار بازرسی های مستمر از کارگاه های مشمول قانون کار، ۱۰ هزار و ۸۳۱ نفر ساعت کلاس های آموزشی ایمنی برای کارگران برگزار کردیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: همچنین در سال ۱۴۰۰، چهار هزار و ۵۵۶ دادخواست در هیات تشخیص کارگری این استان دریافت شد که به صدور سه هزار و ۹۴۵ دادنامه منجر گردید.

وی افزود: در هیات حل اختلاف کارگری استان نیز یک هزار و ۸۲۷ دادخواست دریافت و یک هزار و ۵۶۲ دادنامه و هزار و ۶۰۲ رای سازشی صادر گردید.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با تبریک هفته کار و کارگر که از یکم تا یازدهم اردیبهشت ماه نامگذاری شده است، گفت: این هفته، فرصت مغتنمی برای بزرگداشت مقام والا و ارزشمند کارگران و تقدیر از زحمات و تلاش‌های این قشر است که نقش مهم و تاثیرگذاری در رشد و پیشرفت، بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های استان و کشور دارند.

معوقات کارگری قزوین پارسال ۵۴ درصد کاهش یافت

وی اضافه کرد: به این منظور، بازدیدی از شرکت شیشه قزوین و شیشه فلوت فارسجین انجام شد و با حضور در جمع کارگران پرتلاش و سختکوش آنها ضمن تبریک هفته کار و کارگر، از نزدیک با مسایل و مشکلات آنها آشنا شدیم.

استان قزوین حدود ۱۶۰ هزار کارگر و ۲۴۱ تشکل کارگری و کارفرمایی مشمول قانون کار دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!