جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 34192 |
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹ |
102 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

  حسینی گفت: سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی باید انجام شود و در این باره دولت اقدامات خوبی در دست انجام دارد. به گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور که به استان بوشهر سفر کرده است در ابتدای ورود خود به فرودگاه شهدای بوشهر […]

 

حسینی گفت: سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی باید انجام شود و در این باره دولت اقدامات خوبی در دست انجام دارد.

دولت برای تشویق سرمایه‌گذاران برنامه‌های خوبی داردبه گزارش ادراک خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور که به استان بوشهر سفر کرده است در ابتدای ورود خود به فرودگاه شهدای بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاست دولت در زمینه رشد اقتصادی اظهار کرد: رشد اقتصادی از هدف‌های اساسی دولت است و یک مسئله نیز سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است که باید انجام شود.

وی افزود: در این باره دولت اقدامات خوبی در دست انجام دارد تا سرمایه‌گذاران با اشتیاق بیشتری پای کار بیایند. در بحث مجوز کسب و کار نیز الان کار‌ها با سرعت بیشتری در حال پیگیری است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد: هماهنگی و همدلی نیز بین مسئولان وجود دارد تا به سرمایه‌گذاران کمک کنند و به رشد بهره وری نیز توجه خاصی می‌شود.

حسینی گفت: تحرکی که در حوزه فعالیت‌های عمرانی و مسکن ایجاد شده، کمک می‌کند که از حالت رخوت گذشته خارج شویم.

او سپس افزود: سفر‌های استانی در دولت امری طبیعی است و وزیران و معاونان رئیس جمهور برای پیگیری کار‌ها و بررسی اوضاع مرتبط در استان‌ها حضور دارند.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر نیز انجام شده و در این زمینه بعد از مدتی مسئولان پیگیری می‌کنند که برنامه‌ها و طرح‌های آغاز شده چه میزان پیشرفت داشته است.

حسینی افزود: در شهرستان‌ها نیز دولت به دعوت نمایندگان در جمع اعضای شورای اداری و فعالان منطقه حضور پیدا می‌کند.

او بیان کرد: در مرکز استان نیز با استاندار و نماینده رهبری جلساتی خواهیم داشت تا آخرین وضعیت استان‌ها را به دولت گزارش بدهیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور بامداد امروز با استقبال احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و شماری از مسوولان استانی وارد فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر شد.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سخنرانی در جمع نمازگزاران برازجانی، شرکت در جلسه شورای اداری دشتستان و نشست با گروه‌های جهادی در استانداری بوشهر برنامه‌های سفر یکروزه حسینی عنوان شده است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی معاون امور مجلس رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!