شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3506 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ |
104 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان جلیل بیت مشعلی در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: فنی وحرفه ای و کمیته امداد تنها با کارهای جهادی می توانند از طریق مهارت آموزی وراه اندازی کسب وکار معیشت گروه هدف را تامین […]

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان جلیل بیت مشعلی در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: فنی وحرفه ای و کمیته امداد تنها با کارهای جهادی می توانند از طریق مهارت آموزی وراه اندازی کسب وکار معیشت گروه هدف را تامین کنند.
وی در این نشست که به منظور گسترش تعامل و آموزش برای محرومان و مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی برگزار شد اظهار داشت:اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان در راستای اجرای تفاهم‌نامه کشوری ، آمادگی لازم را برای اجرای دوره‌های سفارش محوردارد.
بیت مشعلی افزود:بدون مهارت آموزی و دسترسی به فن آوری روز امکان اشتغال مولد برای مددجویان وجود ندارد ، بنابراین مددجویان باید به سمت فراگیری مهارت های فنی و مهارتی سوق داده شوند.    
جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خوزستان نیز در این نشست گفت:آموزش های فنی و حرفه‌ای ، مفید و اثربخش درامر اشتغال است و بهترین مسیر دسترسی به اشتغال مولد ، مهارت آموزی مددجویان جوان است.
وی اظهارداشت:مجموعه فنی وحرفه ای همیشه در کنار کمیته امداد بوده و با نگاه جهادی این تعامل بیشتراز گذشته خواهد بود.
شیبه خاطرنشان کرد:کمیته امداد بدنبال ایجاد مشاغل نو متناسب با فناوری روزبرای جوانان زیرپوشش برای ایجاد اشتغال پایداراست و ضرورت دارد صنایع در قالب مسئولیت های اجتماعی همانند فنی وحرفه ای در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان باشند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!