شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3510 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ |
95 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری روز یکشنبه با حضور در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح انتقال آب بن-بروجن افزود: در این ارتباط شرح مفصلی نوشته و به تبعات منفی احتمالی آن اشاره و دغدغه‌ها به رییس قوه قضاییه اعلام شد. وی اظهارداشت: رییس قوه قضاییه خواستار […]

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری روز یکشنبه با حضور در چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح انتقال آب بن-بروجن افزود: در این ارتباط شرح مفصلی نوشته و به تبعات منفی احتمالی آن اشاره و دغدغه‌ها به رییس قوه قضاییه اعلام شد.

وی اظهارداشت: رییس قوه قضاییه خواستار پیگیری موضوع و دادستان کل کشور مامور رسیدگی به آن شد و برپایه همین پیگیری‌ها تا کنون طرح اجرا نشده است و همچنین  استاندار اصفهان  در وزارت کشور پیگیر موضوع است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری تصریح کرد: ابرچالش کنونی دستگاه قضایی اطاله دادرسی است اما در اصفهان با تلاش کارکنان بیشترین آمار خدمت قضایی و رسیدگی به پرونده‌ها را داریم ؛ رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه‌های قضایی این استان  گاهی به رقم قابل توجه تا بالاتر از ۳۰۰ مورد نیز می‌رسد بنابراین بر هیچ اطاله دادرسی چشم پوشی نخواهیم کرد.

 رییس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: ادارات دولتی در برخی موارد به دلیل کمبود نظارت و اجرای دقیق قوانین، دارای تعداد زیاد پرونده‌های قضایی شده‌اند که باید این نقیصه اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ضروری است خاطرنشان کرد: شهرداری میدان وسیع کار و پروژه‌ها به شمار می رود اما نباید این طرح ها فرسایشی شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در وسط میدان خدمت‌رسانی قرار دارد گفت: احقاق عدالت در این زمینه ضروری است و اگر در حوزه‌های دیگر عدالت اجرا نشد عدالت قضایی باید به آن رسیدگی کند، بنابراین اهمیت عدالت اجتماعی شامل توزیع خدمات عمومی و ثروت، منابع و سلامت از عدالت قضایی نیز در سطح بالاتری قرار دارد

رییس دادگستری اصفهان اظهارداشت: آمادگی داریم کارگروهی تشکیل دهیم تا مسائل مرتبط شهرداری در این کارگروه با حضور مسوئولان مرتبط دو مجموعه رسیدگی شود.

چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور اعضای شورا در تالار شورا برگزار شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!