جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3512 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ |
70 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

«سلمان کریمی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دیدار کوتاه که در حاشیه سفر سرپرست فدراسیون به ایلام و شرکت در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال این استان صورت گرفت، بحث های خوبی برای بازگشت راهیان به لیگ دسته اول مطرح شد. وی ادامه داد: در این دیدار تمام […]

«سلمان کریمی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دیدار کوتاه که در حاشیه سفر سرپرست فدراسیون به ایلام و شرکت در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال این استان صورت گرفت، بحث های خوبی برای بازگشت راهیان به لیگ دسته اول مطرح شد.

وی ادامه داد: در این دیدار تمام مستنداتی که ثابت می کنند راهیان به صورت غیرقانونی از رقابت های لیگ دسته اول فصل ۹۳-۹۴ کنار گذاشته شده و به دسته دوم سقوط کرده به همراه احکام صادره مراجع قضایی و دیوان عالی کشور به رویت سرپرست فدراسیون رسید.

کریمی افزود: آقای ماجدی هم پس از مشاهده تمام مستندات، دستور لازم برای رسیدگی سریع به موضوع بازگشت دوباره تیم فوتبال راهیان کرمانشاه به لیگ دسته اول باشگاه های کشور را خطاب به دبیرکل فدراسیون صادر کرد.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه تصریح کرد: در صحبت هایی که صورت گرفت سرپرست فدراسیون موافق بازگشت راهیان به رقابت های لیگ دسته اول است و قول های امیدوارکننده ای هم برای بازگشت راهیان داد.

وی یادآور شد: با این حال بحثی که وجود دارد ایجاد مشکل برای یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون است که باعث شده تعداد آن ها از هشت به هفت نفر کاهش یابد و همین موضوع باعث شده تا فیفا اجازه برگزاری جلسات رسمی و قانونی را ندهد.

کریمی گفت: اگر فیفا به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اجازه تشکیل جلسه رسمی را بدهد، می توان امیدوار بود در زمان سرپرستی آقای ماجدی با نظر وی و تائید هیات رئیسه حکم بازگشت راهیان به لیگ دسته اول برای فصل آینده صادر شود.

این مدیر ورزشی در ادامه با تاکید بر اینکه هم اکنون بهترین فرصت برای حمایت از تیم راهیان جهت بازگشت به مسابقات لیگ دسته اول است، گفت: امیدوارم استاندار و مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با درک اهمیت موضوع هرچه سریعتر نسبت به تضییع آشکار حقوق فوتبال و مردم کرمانشاه واکنش نشان دهند.

وی گفت: راهیان نماینده فوتبال استان کرمانشاه است که بسیاری از مردم بی صبرانه منتظر بازگشت این تیم به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور هستند، موضوعی که امروز به یکی از مطالبات آن ها از مسئولان تبدیل شده است.

کریمی در پایان گفت: امیدوارم استاندار و مجمع نمایندگان استان تا فرصت باقیست همانند مسئولان دیگر استان های کشور که پیگیر و حامی جدی تیم های ورزشی خود بخصوص فوتبال هستند حمایت های عملی خود را برای بازگشت راهیان به مسابقات لیگ آغاز کنند تا حق از دست رفته مردم این دیار برای داشتن تیمی شایسته در مسابقات لیگ دسته اول به آن ها بازگردد.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به لیگ دسته دو سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ – ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

اعتراض فدراسیون نشین ها به رای دستگاه قضایی هم بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

با این حال فدراسیون فوتبال در تخلفی آشکار امسال نیز مانع از حضور راهیان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور شد تا موظف به پرداخت خسارت چند میلیارد تومانی به این باشگاه شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!