شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3520 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ |
73 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید محمد در بدو ورود به جزیره قشم نگین خلیج‌فارس با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار گل و قرائت فاتحه با اهداف بلند امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کرد. وی که به منظور معارفه رسمی افشار فتح الهی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید محمد در بدو ورود به جزیره قشم نگین خلیج‌فارس با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار گل و قرائت فاتحه با اهداف بلند امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

وی که به منظور معارفه رسمی افشار فتح الهی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به استان هرمزگان و سرزمین آب و آفتاب سفر کرده است، هنگام ورود به بندر مسافری شهید ذاکری جزیره قشم سرزمین عجایب هفتگانه مورد استقبال مدیران ارشد و مسوولین این شهرستان قرار گرفت.

در آیین ادای احترام به مقام شامخ شهدا، افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، محمدحسینی معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد قشم، میرداد میردادی شهردار قشم، سرهنگ حجت امیری فرمانده سپاه قشم، هیات همراه و جمعی از مدیران شهرستان و سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند که حاضران پس از قرائت فاتحه، مزار شهدا را عطر افشانی و غبار روبی کردند.

شرکت در جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد قشم، بازدید از هتل بوتیک ایرمان برای پذیرش بخشی از تماشاگران و گردشگران جام جهانی فوتبال قطر و بازدید از واحد صنعتی کشتی سازی مد کندالو و حضور در جمع کارگران این واحد صنعتی از دیگر برنامه های بازدید یک روزه سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور عنوان شده است.

جزیره زیبای قشم با فرصت های عالی تجاری، دارای مساحتی ۲.۵ برابر بزرگتر از سنگاپور و بحرین می باشد.

این جزیره با سواحل آرام و پوشیده از شن های سفید و غروب منحصر به فرد به عنوان مروارید خیج فارس شناخته می شود.  

این جزیره زیبا با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!