پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3522 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ |
96 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

عزیز سهندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پایگاه ها، صندوق های مربوط به زکات ها و کفاره ها به صورت مجزا در دسترس عموم گذاشته شده است. وی اضافه کرد: علاوه بر آن، در سطح شهرهای آذربایجان غربی، پایگاه های دریافت زکات فطریه راه اندازی شده که شهروندان […]

عزیز سهندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پایگاه ها، صندوق های مربوط به زکات ها و کفاره ها به صورت مجزا در دسترس عموم گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، در سطح شهرهای آذربایجان غربی، پایگاه های دریافت زکات فطریه راه اندازی شده که شهروندان به راحتی اقدام به پرداخت این زکات کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از چهاربرابر شدن پایگاه های دریافت زکات فطریه طی سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امسال بیش از هزار و ۳۰۰ پایگاه در نظر گرفته شده است.

سهندی گفت: امسال پیش بینی می شود که با افزایش بیش از ۴۰ درصدی، افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال زکات فطریه در آذربایجان غربی جمع آوری شود.

وی افزود: علاوه بر پایگاه های حضوری، شماره کارت های مجازی و کد دستوری نیز برای پرداخت زکات فطریه هم استانی ها در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: مردم خیّر و نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند با شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* از طریق گوشی‌های همراه خود ، زکات فطره و کفاره خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به شماره کارت‌های ویژه زکات فطریه و کفاره اظهار کرد: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۲۰۹۳ نیز جهت پرداخت زکات فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۰۳۶۹ جهت پرداخت زکات فطریه سادات، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۹۰۲ جهت پرداخت کفاره عمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۶۳۶ جهت پرداخت کفاره غیرعمد در اجرای این فریضه الهی مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه این نهاد به نشانی www.emdad.ir زکات فطریه یا کفاره های خود را پرداخت کنند.

سهندی ادامه داد: زکات فطریه پرداختی به این نهاد، در سریعترین زمان ممکن در اختیار خانواده‌های محروم و نیازمند استان قرار می‌گیرد.

به احتمال زیاد، فردا /دوشنبه/ عید سعید فطر است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!