سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3528 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ |
240 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس پس از وقفه یک ماهه روز سه‌شنبه هفته جاری با سه دیدار حساس آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ۲ تیم صنعت‌نفت آبادان و شهر خوردو در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شهرخودرو مشهد که از ابتدای فصل […]

به گزارش ایرنا هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس پس از وقفه یک ماهه روز سه‌شنبه هفته جاری با سه دیدار حساس آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ۲ تیم صنعت‌نفت آبادان و شهر خوردو در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شهرخودرو مشهد که از ابتدای فصل با شکست‌های پیاپی در قعر جدول رده بندی جای دارد اکنون یکی از تیمهای فانوس به دست است که برای فرار از سقوط به لیگ یک راهی جز پیروزی در برابر صنعت‌نفت ندارد.

شهرخودرویی‌ها در چهار هفته اخیر با یک پیروزی و سه تساوی توانستند خود را به دیگر تیم‌های پایین جدولی نزدیک کند تا امیدهای آنها برای ماندن در لیگ برتر افزایش یابد اما برای رسیدن به این هدف نیاز به پیروزی در ۶ بازی باقی مانده لیگ برتر دارند.

این تیم مشهدی که پس از کسب ۶ امتیاز در چهار بازی گذشته، فاصله امتیازی خود با تیمهای چهاردهم و پانزدهم جدول کاهش داد با انگیزه خاصی میزبان شاگردان علیرضا منصوریان خواهد بود تا در صورت لغزش دیگر تیمها خود را از خطر سقوط نجات دهد.

اما علیرضا منصوریان که توانسته تیم صنعت‌نفت را به تیمی سرسخت و دارای شخصیت تبدیل کند برابر شهرخوردو به سه امتیاز می‌اندیشد تا تیم تحت هدایتش را در میانه‌های جدول حفظ کند و برای رسیدن به آن راهی جز غلبه بر میزبان با انگیزه خود ندارد.

مدافعان صنعت‌نفت در این دیدار کار دشواری پیش‌رو نخواهند داشت زیرا شهرخودرو با ۱۴ گل زده بعد از فجر سپاسی شیراز دومین خط حمله ضعیف لیگ برتر را دارد ولی خط دفاعی تیم علیرضا منصوریان به استحکام خاصی دست یافته‌ و عبور از این خط برای هر مهاجمی دشوار است.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته متفاوت بود، تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی گذشته برابر میهمانش سپاهان تن به شکست خانگی سنگین چهار بر ۲ داده بود و شهرخودرو نیز برابر میزبان قدرتمندش گلگهر سیرجان به مساوی سه بر سه رسیده بود.

هشت مساوی، ۹ باخت و هشت برد عملکردی بوده است که تیم شاگردان علیرضا منصوریان به اینجای لیگ برتر کسب کرده و با ۳۱ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته است.

شهر خودرو مشهد نیز با ۲ برد، هشت تساوی و ۱۴ باخت و با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و برابر صنعت‌نفت برای کسب سه امتیاز تلاش خواهد کرد تا امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد.

صنعت‌نفت آبادان با دریافت ۲۲ گل خورده یکی از خطوط دفاعی مستحکم لیگ به شمار می‌رود، این خط دفاعی با رهبری محمد طیبی سد محکمی برای مهاجمان تیم شهرخوردو خواهد بود.

اما در آن سوی میدان نیز شهرخودرو با ۳۵ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و مهاجمان سرزن و تکنیکی صنعت‌نفت در پی استفاده از این نقطه ضعف حریفشان هستند تا شمار گل زده خود را افزایش دهند.

زوج میثم تهی‌دست و رضا یزداندوست برای امیرحسین نعمتی و ابوالفضل عکاشه زوج خط حمله شهرخودرو همانند دیوار آهنین خواهد بود هر چند بازیکنان شهرخودرو چیزی برای از دست دادن ندارند و برای پیروزی بر میزبان آبادانی خود به آب و آتش خواهند زد.

در تیم صنعت‌نفت طالب ریکانی و محمدرضا غبیشاوی نقش کلیدی برابر علی طاهران و یوسف بهزادی خواهند داشت و در آن سوی میدان نیز محمد محمدزاده و مرتضی حسین‌زاده بازیکنان با کیفیت شهرخودرو هستند که در چهار بازی گذشته نقش کلیدی در این تیم ایفا کردند.

تقابل ابوالفضل عکاشه و میثم تهی‌دست در خط دفاعی صنعت‌نفت و شروین بزرگ و محمدحسن حیدری در خط دفاعی شهرخودرو و محمدرضا غبیشاوی و علی طاهران در خط میانی از جدال‌های دیدنی‌ این دیدار حساس خواهد بود.

بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: شهرخودرو دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و برابر ما روی به بازی انتحاری می‌آورد و این همان چیزیست که ما بدبنالش هستیم.

محمدرضا غبیشاوی اظهار داشت: برای کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه لازم را داریم و هدف ما ابتدا انجام بازی جوانمردانه و سپس پیروزی بر میزبان مشهدی است و برای دست یافتن به آن تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: نگاه ما صعود در جدول است که برای رسیدن به این هدف راهی جز پیروزی بر رقیبان نداریم، برای ما فرقی ندارد که در خانه یا بیرون از خانه بازی کنیم و در هر دیدار به فکر کسب سه امتیاز است تا به جایگاه واقعی خود دست یابیم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان سه‌شنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر میهمان تیم شهرخودرو مشهد است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!