پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3640 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ |
261 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، مهدی طاهری روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این فرد سودجو اقدام به برداشت صنعتی و غیرقانونی گیاهان دارویی و خوراکی در اراضی ملی با حجم بالا و گسترده می کرد. وی اظهار داشت: باتوجه رویش گیاهان با ارزش خوراکی […]

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، مهدی طاهری روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این فرد سودجو اقدام به برداشت صنعتی و غیرقانونی گیاهان دارویی و خوراکی در اراضی ملی با حجم بالا و گسترده می کرد.

وی اظهار داشت: باتوجه رویش گیاهان با ارزش خوراکی و دارویی در مراتع ملی همزمان با فصل بهار و مکاتبات صورت گرفته از یگان حفاظت اداره کل در خصوص جلوگیری از برداشت گیاهان دارویی و رستنی ها در مناطق حفاظت شده،مامورین یگان حفاظت محیط زیست منطقه الموت غربی محیطبانی رازمیان این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با همکاری همیاران محیط زیست موفق به شناسایی افراد متخلف شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در همین رابطه، محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست الموت غربی، موفق به دستگیری یکی از افراد متخلف که مبادرت به برداشت غیر قانونی گونه های گیاهی با ارزش  از نوع سیر کوهی و تخریب رستنی ها به مقدار بیش از ۴۰۰کیلوگرم نموده بود شدند.

طاهری ادامه داد: از متخلف مقادیر زیادی گیاه کشف شد که  ضمن ضبط گیاهان برداشت شده به استناد بند د ماده ۱۰ و ۱۴قانون شکار و صید، خودرو متخلف نیز با دستور مقام قضایی توقیف شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!