جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3997 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ |
316 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، برپایه معاملات امروز شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه، شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۴۸۸ واحد افزایش، به رقم ۴۱۵ هزار و ۱۱۵ واحد رسید؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس تهران با افزایش یک هزار و ۶۰ واحدی به رقم یک میلیون و […]

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، برپایه معاملات امروز شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه، شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۴۸۸ واحد افزایش، به رقم ۴۱۵ هزار و ۱۱۵ واحد رسید؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس تهران با افزایش یک هزار و ۶۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد رسید.

امروز، بیش از ۹ میلیارد و ۲۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۱ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد

شاخص بازار اول کاهش ۸۴۹ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۷ هزار و ۱۶۹ واحدی را تجربه کردند.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۱۰۵ هزار و ۹۳۹ معامله به ارزش ۸ هزار و ۲۹۴ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین، گروه شیمیایی با ۴۶ هزار و ۶۲۷ معامله به ارزش ۳ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال، گروه فراورده‌های نفتی با ۳۴ هزار و ۱۹۷ معامله به ارزش ۳ هزار و ۲۵۴ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۴۰ هزار و ۳۸۹ معامله به ارزش ۳ هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال و گروه بانک‌ها با ۲۶ هزار و ۶۸۰ معامله به ارزش ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت پالایش نفت اصفهان با ۸۱۱ واحد، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۴۵۵ واحد، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۴۰۵ واحد، شرکت پالایش نفت تهران با ۳۴۱ واحد و شرکت پتروشیمی پردیس با ۲۸۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۸۸۳ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با ۶۱۶ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با ۶۱۴ واحد، شرکت ایران خودرو با ۵۱۵ واحد و شرکت سایپا با ۴۰۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۵۹ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۹۷۵ واحد رسید.

همچنین، امروز بیش از ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۸ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت صنعتی مینو با ۱۴ واحد، شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با ۹ واحد، شرکت نفت ایرانول با ۸ واحد، شرکت اعتباری ملل با ۶ واحد و شرکت اعتباری ملل با ۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

در مقابل، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با ۱۲ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید با ۳.۵۵ واحد، شرکت زغال سنگ پرورده طبس با ۳.۳۸ واحد، گروه توسعه مالی مهر آیندگان با ۳.۲۸ واحد و شرکت بهمن دیزل با ۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!