جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4007 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ |
298 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، در جریان چهارمین روز معاملاتی هفته، بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۸۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۴ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد شاخص بازار اول کاهش ۲ هزار و ۳۰۱ واحدی و شاخص […]

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، در جریان چهارمین روز معاملاتی هفته، بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۸۳ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۴ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد

شاخص بازار اول کاهش ۲ هزار و ۳۰۱ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۸۵۹ واحدی را تجربه کردند.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۱۲۸ هزار و ۱۵۶ معامله به ارزش ۱۱ هزار و ۹۰۶ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین، گروه فلزات اساسی با ۴۹ هزار و ۹۸۲ معامله به ارزش ۳ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال، گروه سرمایه‌گذاری‌ها با ۳۰ هزار و ۶۸۱ معامله به ارزش ۳ هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۵۴ هزار و ۱۴۹ معامله به ارزش ۲ هزار و ۷۳۱ میلیارد ریال و گروه فراورده‌های نفتی با ۳۳ هزار و ۴۱۰ معامله به ارزش ۲ هزار و ۵۱۹ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت پالایش نفت اصفهان با ۲۸۲ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با ۲۵۳ واحد، شرکت فولاد آلیاژی ایران با ۲۳۷ واحد، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با ۱۷۹ واحد و شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۱۶۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، گروه مپنا با ۵۴۴ واحد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۳۴۶ واحد، شرکت پالایش نفت تهران با ۳۳۶ واحد، شرکت فولاد خوزستان با ۲۶۷ واحد و شرکت پتروشیمی پردیس با ۲۳۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۷ اردیبهشت ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۵ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۹۱۶ واحد رسید.

همچنین، امروز بیش از ۳ میلیارد و ۹۲۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۷۰ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت صنعتی مینو با ۹ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۶.۵ واحد، شرکت اعتباری ملل با ۵.۸ واحد، شرکت نفت پاسارگاد با ۳.۵۹ واحد و شرکت توزیع داروپخش با ۳.۳۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

در مقابل، شرکت تولید نیروی برق دماوند با ۷.۶ واحد، شرکت پتروشیمی تندگویان با ۷.۴ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با ۶.۷واحد، شرکت بهمن دیزل با ۵ واحد و شرکن تولید برق عسلویه مپنا با ۳.۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!