جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4013 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ |
295 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا) و به نقل از بورس پرس، طبق اعلام قبلی امروز، ۱۵ درصد از سهام انتقال داده های آسیاتک به روش ثبت سفارش، عرضه اولیه و طی آن ۳۰۰ میلیون سهم با کف و سقف ۵۴۶ و ۶۶۶ تومانی و سهمیه ۴۰۰ سهمی به سهامداران حقیقی […]

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا) و به نقل از بورس پرس، طبق اعلام قبلی امروز، ۱۵ درصد از سهام انتقال داده های آسیاتک به روش ثبت سفارش، عرضه اولیه و طی آن ۳۰۰ میلیون سهم با کف و سقف ۵۴۶ و ۶۶۶ تومانی و سهمیه ۴۰۰ سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران زمان سفارش گیری سهام «اسیاتک» را به عنوان اولین شرکت جدید سال از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ اعلام کرد.

۱- دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

۲- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۴۰۰ سهم است. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.

۳- ورود سفارش صرفا با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت ۵.۴۶۰ و سقف قیمت ۶.۶۶۰ریال است) جهت ثبت سفارش امکانپذیر است و ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نیست.

کلیه مشتریان برخط نیز می‌توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند. پس از اتمام دوره ثبت سفارش ،کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و طبق مفاد مندرج در ماده ۱۷ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس تهران خواهد بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!