جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4017 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ |
273 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، در جریان سومین روز معاملاتی هفته، بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۹۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۵ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد. شاخص بازار اول افزایش ۱۰ هزار و ۱۳۲ واحدی و شاخص […]

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا)، در جریان سومین روز معاملاتی هفته، بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۹۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۵ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۱۰ هزار و ۱۳۲ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۳۵ هزار و ۱۰۱ واحدی را تجربه کردند.

گروه خودرو در جریان معاملات امروز با ۱۰۶ هزار و ۱۷۷ معامله به ارزش ۱۱ هزار و ۳۵۱ میلیارد ریال در صدر گروه‌های بورسی نشست. همچنین، گروه فراورده‌های نفتی با ۴۲ هزار و ۲۶۳ معامله به ارزش ۴ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۵۲ هزار و ۸۲۱ معامله به ارزش ۳ هزار و ۹۵۲ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۴۸ هزار و ۶۵۵ معامله به ارزش ۳ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال و گروه بانک‌ها با ۲۴ هزار و ۸۷۸ معامله به ارزش ۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۲ هزار و ۵۸۳ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با یک هزار و ۴۷۴ واحد، شرکت پالایش نفت اصفهان با یک هزار و ۳۳۶ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با ۶۹۸ واحد و شرکت پتروشیمی نوری با ۶۹۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت پتروشیمی جم با ۱۷۶ واحد، شرکت پتروشیمی پردیس با ۱۱۴ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با ۱۲۳ واحد، شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران با ۱۱۹ واحد و شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی با ۵۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

نگاهی بر معاملات فرابورس

در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، ۶ اردیبهشت ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۷۶ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۹۰۲ واحد رسید.

همچنین، امروز بیش از ۳ میلیارد و ۷۳۸ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۶ هزار و ۱۲ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۱۵ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با ۱۰ واحد، شرکت زرکان آق دره با ۹ واحد، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۹ واحد و شرکت پتروشیمی تندگویان با ۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.

در مقابل، شرکت پلیمر آریا ساسول با ۴۹ واحد، شرکت توسعه مسیر برق گیلان با ۳ واحد، شرکت فراورده های غذایی و قند چهارمحال با ۲.۲ واحد، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با ۲ واحد و بیمه اتکایی ایرانیان با ۱.۹ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص داشتند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!