سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4051 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ |
420 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، لقمان خسروپور روز یکشنبه در مراسم ویژه گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: کارگری شغل مقدسی است و چرخ‌های تولید اشتغال کشور بر پایه تلاش و کوشش کارگران می‌چرخد. وی افزود: اینکه هر سال رهبر معظم انقلاب بر یکی از موضوعات مهم تولید، اشتغال و کار تاکید می‌کنند و نام سال […]

به گزارش ایرنا، لقمان خسروپور روز یکشنبه در مراسم ویژه گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: کارگری شغل مقدسی است و چرخ‌های تولید اشتغال کشور بر پایه تلاش و کوشش کارگران می‌چرخد.

وی افزود: اینکه هر سال رهبر معظم انقلاب بر یکی از موضوعات مهم تولید، اشتغال و کار تاکید می‌کنند و نام سال را بر این اساس و اهداف مزین می فرمایند نشان از نقش مهم و تاثیر گذاری حوزه کار و کارگران در فرآیند توسعه و پیشرفت کشور دارد.

فرماندار سردشت اضافه کرد: دولت جدید خود را پاسخگو می‌داند بایستی در مسایل و مشکلات همه حوزه ها واقع گرا باشیم و روزمرگی و بی برنامه بودن را فراموش کنیم چون سیاست دولت مشخص است.

وی ادامه داد: با توجه به تحقق شعار سال بایستی اهداف آن را سرلوحه برنامه ها قرار داد و ضمن هدف گذاری باید برنامه داشت.

خسروپور تاکید کرد: وظیفه مسوولان حمایت از کارگران است، به آنان امید بدهند و با همراهی و همدلی به پای مسایل و مشکلاتشان بنشینند و دغدغه‌هایشان را درک کنند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی سردشت نیز در این مراسم گفت: این شهرستان دارای سه هزار کارگر و استادکار ساختمانی است که مشمول قانون کار نیستند و از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

بریاجی افزود: در راستای خدمات به کارگران و استادکاران یک شرکت تعاونی تامین نیاز افتتاح شده  همچنین یک شرکت تعاونی مسکن برای این قشر در حال اخذ مجوزات و راه‌اندازی است.

در ادامه دو نفر از استادکاران به نمایندگی به بیان مسایل و مشکلات قشر کارگر و استادکاران پرداخته و خواستار حمایت و توجه ویژه مسوولان به این قشر ضعیف جامعه شدند.

در پایان به همین مناسبت از زحمات و تلاش ۶۰ نفر کارگر و استادکار شهرستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!