چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4057 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ |
2109 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه استان، سرهنگ پاسدار احمد سعیدی در هشتمین جلسه هماهنگی کنگره ۱۰هزار شهید عشایری در شهرکرد افزود: در آستانه برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور، فضاسازی در تمام مناطق عشایری با همکاری همه دستگاههای فرهنگی و رده‌های بسیج در دست انجام است. وی اظهار داشت:در […]

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه استان، سرهنگ پاسدار احمد سعیدی در هشتمین جلسه هماهنگی کنگره ۱۰هزار شهید عشایری در شهرکرد افزود: در آستانه برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور، فضاسازی در تمام مناطق عشایری با همکاری همه دستگاههای فرهنگی و رده‌های بسیج در دست انجام است.

وی اظهار داشت:در شب‌های قدر نیز بسیجیان در رده‌های مختلف به نیابت از شهدا و استقبال از کنگره ملی شهدای عشایری بیش از ۵۰ هزار پُرس غذا بین نیازمندان توزیع کردند.

سعیدی به برگزاری یادواره‌های شهدای استانی و شهرستانی برای فراهم کردن مقدمات کنگره اشاره کرد و گفت: به مناسبت برگزای نخستین کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در شهرکرد، یک یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان عشایر در استان فارس و مسابقه تیراندازی سراسری با سلاح شخصی ویژه عشایر بسیجی به میزبانی تهران و یادواره شهدای زن عشایر در استان لرستان برگزار خواهد شد.

خادمان شهدا نزد خداوند متعالی هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، به تمام مسوولان کمیته‌های ستاد کنگره ملی ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: شما که در راه شهدای عزیز گام برمی‌دارید نزد خداوند تبارک و تعالی مأجورید.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر افزود:برگزاری یادواره‌های شهدا را از جمله اعمال سودمند و مفید برای آخرت انسان است و شهدای عزیز جواب و پاسخ این اعمال شما را خواهند داد و در برگزاری این کنگره عظیم، شما را کمک می کنند.

کنگره ملی شهدای عشایری ۲۲ تا ۲۴ خرداد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: کنگره ملی ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان از ۲۲تا ۲۴ خردادماه به مدت سه شبانه روز برگزار می‌شود.

سردار علی محمد اکبری افزود: آمادگی کامل و کافی برای برگزاری این کنگره ملی در سطح استان انجام شده است.

وحدت اقوام از محورهای کنگره ملی ۱۰هزار شهید عشایری کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: وحدت و تقویت اقوام و مذاهب از محورهای مهم این کنگره ملی است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای برگزاری این کنگره ملی استفاده شود.

سرهنگ علی اصغر ایزدی با اشاره به تلاش‌های بسیار خوب کمیته‌های ستاد کنگره ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور در استان افزود: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بیش از ۷۰درصد شهرستانهای استان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد و مصوبات بسیار خوبی داشته است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!