جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4096 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ |
258 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

بنا بر گزارش دریافتی روز یکشنبه، سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر قلب رویدادهای دفاع مقدس و بزرگترین پیروزی رزمندگان ما بود از همه دستگاه‌ها و ادارات خواست نهایت تلاش خود را جهت گرامیداشت این رویداد به کار ببرند و در این خصوص حماسه‌آفرینی کنند. کوشکی با بیان […]

بنا بر گزارش دریافتی روز یکشنبه، سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر قلب رویدادهای دفاع مقدس و بزرگترین پیروزی رزمندگان ما بود از همه دستگاه‌ها و ادارات خواست نهایت تلاش خود را جهت گرامیداشت این رویداد به کار ببرند و در این خصوص حماسه‌آفرینی کنند.

کوشکی با بیان اینکه این پیروزی کاخ آمال صدام ملعون را فرو ریخت اظهار داشت: تکریم این ایام تکریم حماسه آفرینی رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدای این عملیات است و باید این امر مورد توجه همه مدیران قرار بگیرد.

وی با اشاره به  اینکه ما سه راهبرد در جهت پیروزی در دفاع مقدس در پیش گرفتیم تصریح کرد: از این سه راهبرد دو مورد آن یعنی دفع تجاوز از دشمن و آزادسازی سرزمینهای اشغال شده، با عملیات فتح خرمشهر محقق شد و سپس راهبرد سوم یعنی  تعقیب و تنبیه متجاوز آغاز شد.

دبیر ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان فارس با بیان اینکه ایجاد امید و نشاط و بسط و گسترش فرهنگ جهاد تبیین، تاکید مقام معظم رهبری است به تشریح رئوس برنامه‌های این مراسم پرداخت و افزود: برگزاری صبحگاه مشترک در مرکز استان و شهرستانها در روز سوم خرداد، گلباران قبور مطهر شهدا، جهاد تبیین، برپایی ایستگاه خاطره با دعوت از پیشکسوتان دفاع مقدس، رونمایی از تولیدات و کتب چاپ شده حوزه دفاع مقدس، تولید محتوا جهت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شب شعر و خاطره، برگزاری ویژه برنامه سوم خرداد در صداوسیمای مرکز فارس، برگزاری نمایش‌های خیابانی و روایت خاطرات فتح خرمشهر در بستر فضای مجازی از اهم برنامه های این روز خواهد بود.

کوشکی افزود: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس از ۱۷ اردیبهشت تا پنجم خرداد دیگر برنامه این ایام است که به مدیران ادارات نیز ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: سرکشی ازخانواده‌های شهدا به ویژه شهدای فتح خرمشهر و سرکشی از ایثارگران به ویژه جانبازان،  فضاسازی محیط اداری و محیط شهری و تجلیل از پیشکسوتان فتح خرمشهر از دیگر برنامه‌های ما جهت گرامیداشت این ایام است تا بخشی از رخدادهای این رویداد بزرگ پاس داشته شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!