جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4102 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ |
244 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، در  این جلسه  که چند عضو  شورای  شهر سئوالاتی از شهردار مطرح و  کشمکش هایی بین آنها بوجود آمد، در پایان  درگیری لفظی بین دو تن از اعضا که فیلم آن  در فضای مجازی نیز انتشار یافت، پیش آمد. کاربران و فعالان فضای مجازی اختلافات و اتفاق بوجود آمده  را در شورا، […]

به گزارش ایرنا، در  این جلسه  که چند عضو  شورای  شهر سئوالاتی از شهردار مطرح و  کشمکش هایی بین آنها بوجود آمد، در پایان  درگیری لفظی بین دو تن از اعضا که فیلم آن  در فضای مجازی نیز انتشار یافت، پیش آمد.

کاربران و فعالان فضای مجازی اختلافات و اتفاق بوجود آمده  را در شورا، برای این شهر صلاح و جایز ندانستند و اعلام کردند  نتیجه آن  چیزی جز بازماندن از توسعه و پیشرفت نخواهد بود.

آنها متعقدند:  مجادله بین دو عضو شورای شهر گناوه اگر بر سر منافع عمومی شهر باشد کاری پسندیده است اما  مرتبط دادن با مسایل شخصی اقدام درستی نیست.

فعالان اجتماعی می گویند: ماهیت جلسات علنی شورای شهر، گزارش دادن به مردم و نه خودنمایی است و باید در مسیر درست هدایت شود و نمایندگان در تمام مراحل و شرایط کاری باید الگوی به تمام معنا باشند.

کاربران فضای مجازی نوشتند: لحن های تند و توهین آمیز در خور افراد با صلاحیت به عنوان وکیل و نمایندگان مردم قابل قبول نیست و تنها بی اعتمادی شهروندان به پارلمان شهری را دربردارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه در خصوص جلسه و حواشی آن گفت:  پارلمان شهری صرفا جای مصافحه، تایید و تملق نیست و  اختلافات در شورای شهر گناوه تبدیل به فرصتی برای بررسی موشکافانه موضوعات توسط اعضا جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان شده است.

سجاد امیری افزود: این جلسه حدود ۶ ساعت طول کشید و  کلیپ پخش شده تقطیع شده از یک کل بود.

وی اظهارداشت:  شورای شهر شیشه ای شب گذشته برای همه مدعیان شفافیت به حقیقت پیوست اما با این وجود نیز مدعی نبود اختلاف نظر و سلیقه در شورای نیستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: در اوج مباحث جلسه شورا ، ۱۲ مصوبه داشت که مطرح و  ۱۰ مورد آن با ۷ رای مصوب شدـ

شورای اسلامی شهر گناوه دارای ۷ عضو اصلی است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!