سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4116 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ |
234 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

سیدمحمدتقی شاهچراغی روز یکشنبه در نشست صمیمی با تشکل ها، انجمن ها و کانون های کارگری قم، طی سخنانی بیان کرد: ۱۳۰ هزار نفر از مردم قم در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد پیش بینی می شود حدود ۹۰ هزار نفر واجد شرایط باشند. شاهچراغی با تاکید مجدد بر […]

سیدمحمدتقی شاهچراغی روز یکشنبه در نشست صمیمی با تشکل ها، انجمن ها و کانون های کارگری قم، طی سخنانی بیان کرد: ۱۳۰ هزار نفر از مردم قم در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد پیش بینی می شود حدود ۹۰ هزار نفر واجد شرایط باشند.

شاهچراغی با تاکید مجدد بر اهمیت ساخت مسکن ارزان برای کارگران تصریح کرد: اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان توسط مشاوره طرح در حال لکه گذاری است و در این اراضی تلاش خواهد شد تا محیطی آرام برای شهروندان و ساکنان احداث شود.

استاندار قم در ادامه خاطرنشان کرد: ساماندهی کارگران فصلی و ورزش کارگری مورد توجه دستگاه های متولی در استان باشد.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی کارگران فصلی اتباع در قم، اظهار داشت: شورای سازش برای بهبود فضای کسب و کار و جلوگیری از تشکیل پرونده های در محاکم قضایی فعالیت های ریش سفیدانه خود را از سر بگیرد.

استاندار قم ادامه داد: آیین نامه مشاغل سخت و زیان آور برای جلوگیری از اجحاف حق از کارگران در مشاغل مختلف کاری باید مورد دقت نظر مسوولان باشد و در صورت نیاز اصلاحاتی در آن انجام بگیرد.

شاهچراغی با بیان اینکه مشکلات مربوط به بیمه و مشاغل سخت و زیان آور در برخی رسته های شغلی کارگری در قم باید ظرف ۲۰ روز آینده بصورت دقیق بررسی و احصا شود، گفت: امنیت شغلی و بهره مندی از مزیت های یک شغل باثبات از مباحث مهمی است که باید در سطح قشر کارگری قم عینی شود.

وی همچنین عنوان کرد: در جلسات آینده کمیسیون کارگری استان قم باید دو نفر از نمایندگان جامعه کارگری نیز حضور یافته و دغدغه های خود را در تصمیم گیری های این حوزه بیان کنند.

وی همچنین با ابراز خرسندی از پس دادن هدایایی به مناسبت آغاز سال جدید شمسی از سوی کارمندان، مدیران برخی واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی توسط مدیرکل کار، رفاه و تامین اجتماعی قم، گفت: هدیه دادن های آخرسالی که در ادارات رایج است با هر نیتی که باشد روش ناپسندی است./

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!