جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4124 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ |
236 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

محسن امیدیان روز یکشنبه در نشست صمیمی استاندار با تشکل ها و انجمن های کارگری قم، در سخنانی اضافه کرد: با رفع برخی موانع و استفاده از ظرفیت جوانان، شرکت های دانش بنیان و کارگران با انگیزه بتوانیم کالایی تولید کنیم که توان رقابت با کالاهای مشابه خارجی  را داشته باشند. معاون هماهنگی امور اقتصادی […]

محسن امیدیان روز یکشنبه در نشست صمیمی استاندار با تشکل ها و انجمن های کارگری قم، در سخنانی اضافه کرد: با رفع برخی موانع و استفاده از ظرفیت جوانان، شرکت های دانش بنیان و کارگران با انگیزه بتوانیم کالایی تولید کنیم که توان رقابت با کالاهای مشابه خارجی  را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: دو شاخص افزایش کیفیت محصول و ارتقای بهره وری باید در سیاست گذاری های حوزه صنعت و تولید مورد توجه قرار بگیرد.

امیدیان در ادامه یادآور شد: دستگاه های متولی در حوزه مشاغل کارگری باید به تکالیف و رسالت های خود در حوزه تعاون، کار و رفاه کارگران به صورت کامل عمل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر برخی مشکلات اقشار کارگری با توجه به تورم موجود در جامعه، اضافه کرد: مجموعه مدیریت قم تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط زندگی، رفاه و احقاق حقوق قانونی کارگران به کار خواهد بست.

امیدیان ادامه داد: کارگران و کارفرمایان دو پایه اصلی چرخ اقتصاد هستند و مسوولان و دستگاه های دولتی باید به تکالیف قانونی و رسالت های تعریف شده خود در این دو حوزه بصورت کامل عمل کنند.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌ شده برای واحدهای صنعتی قم، حدود ۸۰ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌ است.

این استان دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنان موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند./

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!