جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4130 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ |
224 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده روز یکشنبه در جریان چهاردهمین مرحله از اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه مردم پاکدشت اظهار داشت: در ابتدای نهضت انتفاضه و مقاومت مردم فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس، جنایتکاران اسرائیلی مردم را هر روز مورد تعرض قرار داده و افراد زیادی را به شهادت می‌رساندند و مردم […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده روز یکشنبه در جریان چهاردهمین مرحله از اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه مردم پاکدشت اظهار داشت: در ابتدای نهضت انتفاضه و مقاومت مردم فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس، جنایتکاران اسرائیلی مردم را هر روز مورد تعرض قرار داده و افراد زیادی را به شهادت می‌رساندند و مردم فقط با سنگ و کلوخ در مقابل آنان ایستادگی‌ می‌کردند.

وی افزود: امروز به واسطه ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین و جبهه مقاومت، سنگ وکلوخ‌های ابتدای قیام انتفاضه به هزاران هزار موشک تبدیل شده و خواب راحت را  از اشغالگران قدس ربوده است و آنان هیچ کاری برای مقابله با آن نمی‌توانند انجام دهند.

وی اظهار داشت: امروز جوانان فلسطینی در سرزمین‌های کرانه باختری و قلب اسرائیل نفوذ کرده و با عملیات استشهادی، امنیت و آسایش آنان را با چالش جدی مواجه می‌کنند و یک فرد، کل ارتش اسرائیل را به حالت آماده باش کامل در می‌آورد.

ولی‌زاده با اشاره به فروریختن گنبد آهنی اسرائیل در مواجهه با موشک‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: امروز تلاش و مقاومت جوانان فلسطینی باعث شده تا مسئول اطلاعات رژیم اشغالگر

قدس به این امر اعتراف کند که در آینده چیزی از اسرائیل باقی نمی‌ماند که دیگران بخواهند درباره آن سخن به میان آورده و یا آن را قضاوت کنند.

وی تأکید کرد: اگر اسرائیل کورکورانه پایگاه‌های ایران را هدف قرار می‌دهد، ایران با اقتدار و با موشک‌های نقطه‌زن، آن هم در روز، مواضع آنان را هدف قرار داده و هر جای دنیا شرارت کنند، آنان را مورد اصابت قرار می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تأکید کرد: در کنار اسرائیل، آمریکا نیز طی ۱۰۰ سال اخیر، هیمنه خود را از دست داده و امروز به هیکلی مهیب ولی توخالی با استخوان‌های پوک تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: امروز آمریکا از قدرتی که تولید کرده ، به هیچ عنوان نمی‌تواند استفاده کند که نمونه آن را در جریان افغانستان شاهد بودیم که با وجود هزینه میلیارد دلاری برای ارتش آمریکا، نیروهای طالبان با سلاح سبک و پای برهنه، به راحتی افغانستان را فتح کرده و نیروهای آمریکایی مجبور به فرار از پایگاه نظامی خود شدند.

وی گفت: این اعتراف تمامی سیاستمداران جهان است که پس از جنگ جهانی، هیچ کشوری جرأت نداشته به آمریکا و یا پایگاه‌های نظامی آن در منطقه حمله کند ولی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ۱۲ موشک نقطه زن سپاه پاسداران را به اهداف از پیش تعیین شده آمریکا پرتاب کرد و آنان جرات نکردند که علیه این اقدام، دست به کاری بزنند.

ولی‌زاده تأکید کرد: امروز به واسطه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به عنوان مرکز ثقل جهان اسلام و ایستادگی و مقاومت مردم ایران که تا پای جان، بر سر آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، ایران اسلامی به مقتدرترین کشور منطقه و جهان تبدیل شده است.

در اجرای چهاردهمین مرحله مواسات و همدلی مؤمنانه، ۳ هزا رو ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پاکدشت توزیع شد.
پاکدشت با۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!