شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4162 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ |
245 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رضا نصیری عصر یکشنبه در حاشیه جلسه اضطراری مدیریت بحران گناباد در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال بارش شدید باران، روان آب و سیلاب از سمت کاخک و جاده کلات به سمت این شهر در جریان است و وارد برخی از زمین‌های کشاورزی محدوده مرکزی این شهر شد. فرماندار گناباد ادامه داد: […]

رضا نصیری عصر یکشنبه در حاشیه جلسه اضطراری مدیریت بحران گناباد در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال بارش شدید باران، روان آب و سیلاب از سمت کاخک و جاده کلات به سمت این شهر در جریان است و وارد برخی از زمین‌های کشاورزی محدوده مرکزی این شهر شد.

فرماندار گناباد ادامه داد: بدنبال بروز شدید باران و سیلاب ناشی از آن، ستاد هماهنگی مدیریت بحران در این شهرستان به حالت آماده باش کامل درآمد و اعضای این ستاد به منطقه وقوع سیلاب و از جمله چهار نقطه ورودی گناباد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تمدیدات لازم برای کاهش خسارت‌ها در دست انجام است، گفت: خسارت‌های ناشی از سیلاب در این شهرستان در دست برررسی است که جزییات آن اعلام می شود.

رییس اداره امور منابع گناباد هم در این جلسه گفت: بدنبال وقوع سیلاب سه نقطه شامل پل بین نوغاب و قصبه شهر، پل زیبا شهر و پل رودخانه سموئی در وضعیت بحرانی قرار دارد و احتمال در برگیری سیلاب از این مناطق به داخل شهر گناباد دور از انتظار نیست و باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از آن در سریعترین زمان ممکن اندیشیده شود.

احمد تمامگر افزود: حجم زیاد سیلاب در جاده کاخک و نزدیکی محدوده شهر گناباد به اندازه ای است که رفت و آمد وسائل نقلیه در آنها با مشکل مواجه شده است و برای کاهش حجم روان آب نیاز به شکافته شدن سطح جاده در برخی از مناطق وجود دارد.

رییس اداره هواشناسی گناباد هم گفت: بارش بیش از ۱۵ میلی متر باران در فاصله حدود دو ساعت در این شهرستان منجر به بروز سیلاب شدید در برخی نقاط شد.

داریوش شیبانی اضافه کرد: سامانه بارشی در ساعت‌های آینده با وضعیت خفیف و موج بارشی بعدی هم چهارشنبه وارد این شهرستان می شود.

سیلاب علاوه بر ورود به بخش زیادی از زمین‌های کشاورزی گناباد موجب آب گرفتگی شدید در برخی از معابر عمومی و کندی رفت و آمد در برخی نقاط این شهر شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!