چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4166 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ |
244 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، امیر قادری عصر یکشنبه در جلسه با اعضای شورای شهر مهاباد به مناسبت روز شورا افزود: احداث پیاده راه‌های مناسب در برخی خیابان‌های منتهی به بافت مرکزی شهر باید مدنظر مدیریت شهری باشد تا بتوان بخشی از معضل ترافیک را مدیریت کرد. وی ادامه داد: شورای ترافیک برای بهبود شرایط موجود مطالعات لازم […]

به گزارش ایرنا، امیر قادری عصر یکشنبه در جلسه با اعضای شورای شهر مهاباد به مناسبت روز شورا افزود: احداث پیاده راه‌های مناسب در برخی خیابان‌های منتهی به بافت مرکزی شهر باید مدنظر مدیریت شهری باشد تا بتوان بخشی از معضل ترافیک را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: شورای ترافیک برای بهبود شرایط موجود مطالعات لازم را برای مشخص کردن محدوده اجرای طرح و محدودیت‌های تردد برای خودروهای شخصی ایجاد کند تا گامی در راستای کاهش حجم ترافیک و رونق سطح بازار شود.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: عملیات اجرایی ساماندهی تفرجگاه کوه داشامجید که مراتب اداری واگذاری زمین آن به شهرداری انجام شده باید طی سال جاری آغاز شود تا شهروندان بتوانند از این فضای تفریحی به درستی استفاده کنند.

قادری اضافه کرد: طبیعت و موقعیت کوه داشامجید با منظره زیبا بر فراز شهر مکان بکر برای ایجاد تفرجگاه است که امسال در ریز برنامه‌های شهرداری برای شروع عملیات اجرایی قرار دارد.

وی در ادامه نقش شورا در پیشبرد امور شهر و روستاها و رفع مسائل اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: اعضای شورا اسلامی منتخبان مردم هستند که توانستند با آرای مردم بار سنگین نمایندگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری را بر عهده بگیرند تا موجب اصلاح امور، بهبود زندگی مردم و حفظ و ارتقای جایگاه این نهاد ارزشمند شوند.

فرماندار مهاباد وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد و افزود: داشتن هدف مشترک توام با همفکری در تصمیمات سبب توسعه و آبادنی هرچه بیشتر شهر خواهد شد.

فرماندار مهاباد: در هسته مرکزی شهر پیاده‌راه دارد

در ادامه این جلسه از طرف اعضای شورای تامین شهرستان مهاباد به مناسبت روز شورا از اعضای شورای اسلامی این شهر قدردانی شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!