جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4168 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ |
262 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شدف از ۱۵ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ که در قابتهای کشوری شهرستانهای اراک و چالوس موفق به کسب مقام شده بودند، تجلیل شد. همچنین از سوی هیات بدنسازی ، پرورش اندام و پاورلیفتینگ گیلان از بابک پرمون ، محسن […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شدف از ۱۵ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ که در قابتهای کشوری شهرستانهای اراک و چالوس موفق به کسب مقام شده بودند، تجلیل شد.

همچنین از سوی هیات بدنسازی ، پرورش اندام و پاورلیفتینگ گیلان از بابک پرمون ، محسن شاد و محسن دژآلود سه ورزشکار گیلانی که به تیم ملی پارولیفتینگ راه یافتند و از حسن کدیور، اسدپور و فراز باقری سه مربی که تیمهای گیلانی را در رقابتهای قهرمانی کشور هدایت کردند نیز، تجلیل و تقدیر شد.

در این رماسم که با حضور آمران جهانبخش مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، مسئولان هیات پرورش اندام، بدنسازی و پاورلیفتینگ گیلان، و همچنین ورزشکاران، مربیان ، داوران و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شدف به برترنی ورزکاران و مربیان آنان لوح و جوایز نقدی اهداء شد.

تقویت بیشتر شهرستانهای کم برخوردار از امکانات ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در آیین تجلیل و تقدیر از ورزشکاران پاورلیفتینگ این استان گفت: هیات پرورش اندام و بدنسازی را حمایت می‌کنیم که در این راستا، شهرستانهای کم برخوردار از امکانات ورزشی این رشته را ، بیشترمدیرک تقویت می‌کنیم.

آرمان جهانبخش اظهار داشت: خوشبختانه این هیات یکی از هیاتهای فعال و خوب استان گیلان است که ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی نیز دارد که ورزشکاران آن مقام های ارزشمندی را در رقابتهای مختلف کسب می‌کنند .

وی افزود: این رشته از دیرباز از چهره ها و قهرمانان معروفی در سطوح ملی و بین المللی برخوردار بود و هم اکنون نیز قهرمانان ارزنده ای از گیلان در این هیات فعالیت دارند، ضمن اینکه این هیات از مربی و داوران شایسته و ارزنده ای نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: با این وجود می طلبد که نگاه ویژه ای به این هیات شود و از همه ظرفیتهای آن در استان گیلان استفاده شود تا هیات بدنسازی ، پرورش اندام و پاورلیفتینگ گیلان جایگاه بهتری را در کشور داشته و قهرمانان بیشتری را به جامعه ورزش معرفی کند.

همچنین رئیس هیات بدنسازی، پرورش اندام و پاورلیفتینگ گیلان در جریان مراسم تجلیل از ورزشکاران این هیات اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران گیلانی در مسابقات مختلف کشوری درخشش خوبی داشته و تعدادی از ورزشکاران نیز در اردوهای تیم ملی درخشیدند و به تیم ملی راه یافتند تا در رقابتهای آسیایی و جهانی حضور یابند.

دانیال خاتمی فر افزود: در این راستا ورزشکاران پاورلیفتینگ گیلان در رقابتهای قهرمانی کشور در اراک مقام سوم تیمی را کسب کردند، همچنین در رقابتهای قهرمانی کشور در چالوس نیز مقام سوم تیمی جوانان و در ۲ رده سنی پیشکسوتان نیز تیم گیلان مقام سوم کشور را به خود اختصاص داد که ورزشکاران گیلانی حاضر در ان رقابتها تجلیل خواهند شد.

وی از حضور ورزشکاران گیلانی در اردوهای تیم ملی نیز اشاره و بیان کرد: هم اینک بابک پرمون، محسن شاد و محسن دژآلود سه ورزشکار ارزنده استان گیلان با درخشش در اردوهای مختلف به عضویت تیم ملی پاورلیفتینگ درآمدند و امید است که این روزشکاران بتوانند در رقابتهای آسیایی و جهانی حضور یافته و مقامهای ارزشمندی را کسب کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!