پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4176 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ |
263 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ما با هر تفکر و گرایشی که داریم نسبت به منافع ملی حساس هستیم و شرایط را باید درک کنیم، افزود: جمهوری اسلامی در سال های گذشته پای توافق رفته و آن را امضا کرده و حسن نیت […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ما با هر تفکر و گرایشی که داریم نسبت به منافع ملی حساس هستیم و شرایط را باید درک کنیم، افزود: جمهوری اسلامی در سال های گذشته پای توافق رفته و آن را امضا کرده و حسن نیت خودش را نشان داده، ولی طرف مقابل نامردی کرده است. از این جهت ما از لحاظ وجدانی راحت هستیم که تعامل کردیم ولی تقابل دیدیم.

وی تصریح کرد: همه می فهمیم که بر سر منافع ملی، کشورمان لج بازی نکرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نرمش قهرمانانه اتفاق افتاد و ما اکنون به این نقطه رسیده ایم که میراث دار یک تقابل هستیم.

افشارچی با بیان اینکه در چند سال گذشته اتفاقاتی برای کشور افتاده که چندسالی است که از محل تورم و فشار معیشتی خود را نشان داده است، گفت: بنابراین فهم ما در دروه ای که در آن قرار گرفتیم نسبت به زمان های دیگر باید متفاوت باشد، باید فهم ما مانند زمان جنگ باشد؛ با توجه به شرایط باید تحلیمان را بر مبنای منافع ملی دقیق تر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که با توجه به فشارهای معیشتی که به اقشار مختلف وارد می شود، نظام حواسش به این مساله هست و این در موضوع افزایش ۱۰ درصدی حقوق ها به نحوی که منجر به تورم مضاعف نشود، دیده می شود تا از چرخه باطل تورم و افزایش حقوق خلاص شویم.

افشارچی افزود: ولی با این همه چند قشرهمچون کارگران در افزایش حقوق به صورت مجزا دیده شده اند؛ تصویب طرح رتبه بندی معلمان هم موضوعی است که در این شرایط به صورت ویژه به آن نگاه شده که قطعا تغییر مشخصی در دریافتی آنان ایجاد خواهد کرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنانش به تلاش برای سریعتر اجرا شدن رتبه بندی معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: درد معلمان درد همه ما است و همه ما دغدغه این قشر عزیز و محترم را داریم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!