جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4190 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ |
276 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در مراسمی تعداد ۱۰ هزار کارت کمک هزینه معیشتی  در آستانه عید سعید فطر بین مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی شهرستان بندر ماهشهر توزیع می شود.  براساس این گزارش از آنجا که موجودی هر کارت اعتباری خرید […]

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در مراسمی تعداد ۱۰ هزار کارت کمک هزینه معیشتی  در آستانه عید سعید فطر بین مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی شهرستان بندر ماهشهر توزیع می شود. 

براساس این گزارش از آنجا که موجودی هر کارت اعتباری خرید کمک هزینه معیشتی  ۱۰ میلیون ریال است جمعا ۱۰۰ میلیارد ریال برای تامین و توزیع این تعداد کارت اعتباری هزینه شده است.

از آغاز فراگیری کرونا در کشور تاکنون حدود ۴۰ هزار بسته کمک هزینه معیشتی با اعتباری حدود ۳۷۰ میلیارد ریال و طی هشت مرحله در قالب کمک هزینه معیشتی و یا بصورت اقلام و بسته‌های غذایی و بهداشتی، از محل اعتبارات شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی تامین گردیده‌ و از طریق نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزستی و سازمان حمایت از زندانیان در شهرهای ماهشهر، بندرامام خمینی(ره)، چمران و بخش مرکزی شهرستان ماهشهر توزیع شده است.

بنا بر اعلام دبیرخانه مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این طرح در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک های مومنانه و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی با هدف توانمندسازی جامعه پیرامونی صنعت پتروشیمی اجراا شده است.

 توزیع عادلانه و هماهنگ این کارت ها همانند ادوار گذشته در چارچوب فرآیندهای تعیین شده توسط  کمیته‌ امداد امام(ره) و اداره بهزیستی و با نظارت سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه در چند روز آینده ادامه دارد.

 آیین نمادین اهدای این کارت ها در محل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با حضور مدیرعامل این شرکت و مسئولان محلی، فرماندار، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزستی و حوزه مقاومت بسیح شهرستان برگزار شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!