جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4192 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ |
278 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز یکشنبه در آیین تکریم از مقام کارگر خراسان جنوبی افزود: مقام شامخ کار و کارگر آنقدر رفیع است که معصومین به این شغل شریف اشتغال داشتند. وی ادامه‌ داد: در دین مبین اسلام توصیه فراوانی شده کسی که کار می‌کند و کارگر است مورد اکرام و عزت قرار […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز یکشنبه در آیین تکریم از مقام کارگر خراسان جنوبی افزود: مقام شامخ کار و کارگر آنقدر رفیع است که معصومین به این شغل شریف اشتغال داشتند.

وی ادامه‌ داد: در دین مبین اسلام توصیه فراوانی شده کسی که کار می‌کند و کارگر است مورد اکرام و عزت قرار بگیرد.

قناعت یادآور شد: کارگرها در هشت سال دفاع مقدس با وجود همه محدودیت‌ها خوش درخشیدند و با همه کمبودها کنار آمدند تا نیازهای کشور تامین شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی استان صورت گرفت خیلی از قطعات کارخانجات را خود کارگران تولید کردند تا از خروج ارز جلوگیری شود و این نشان از ابتکار و نوآوری کارگران استان دارد.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی به بهشت معادن معروف است اما استفاده حداقلی شده که باید از این ظرفیت‌های بزرگ استفاده کنیم.

وی افزود: معادن خاص و ویژه‌ای در استان وجود دارد که مخصوص خراسان جنوبی است که امیدواریم با استفاده از این معادن منحصر به فرد بتوانیم ظرفیت‌ها را در این حوزه شکوفا کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در بحث سرمایه در گردش و زیرساخت‌های شهرک صنعتی که مطرح شد موارد مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت و همیشه مورد تاکید است تولید استان حتما در خود استان مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

وی یادآور شد: محل حضور کارگران فصلی در خیابان، امنیت شغلی کارگران، مشکل بیمارستان میلاد، سهمیه سوخت گازوییل، عدم حضور نمایندگان در جلسات کارگری، عدم اجرای طرح تفصیلی شهر بیرجند و افزایش کارگران مطرح شد که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قناعت بیان کرد: هر وقت بین کارفرما و کارگر تعامل مثبت باشد برکات بیشتری خواهد داشت که در نتیجه آن منفعت برای کشور را به همراه خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی دستور داد: مشکلات کارگران احصا و با حضور نماینده کارگری با دستگاهی که کارگران مشکل دارند و با محوریت معاونت اقتصادی، مشکلات مطرح و پیگیری می شود.

یازدهم اردیبهشت ماه سالروز جهانی گرامیداشت مقام کارگر است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!