جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4196 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ |
286 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر در یک واحد تولیدی واقع در ناحیه آقچلی گنبدکاووس، افزود: امروز می‌دانیم که سربازان جبهه اقتصادی کشور مشکلات معیشتی دارند و حقوق و مزایای آنها متناسب با زحمت و تلاش شان نیست. وی اضافه کرد: بخشی از این مشکلات به […]

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر در یک واحد تولیدی واقع در ناحیه آقچلی گنبدکاووس، افزود: امروز می‌دانیم که سربازان جبهه اقتصادی کشور مشکلات معیشتی دارند و حقوق و مزایای آنها متناسب با زحمت و تلاش شان نیست.

وی اضافه کرد: بخشی از این مشکلات به سبب جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران است ضمن اینکه به واسطه این جنگ و تحریم های ظالمانه تولیدکننده ما هم تحت فشار هستند.

آسیابی ادامه داد: دستگاه قضایی کشور و دادگستری گلستان طی یک دهه اخیر بیشتر از بخش اجرایی کشور پشتیبان تولید و در کنار آنها بوده و اگر این حضور نبود شاید امروز خیلی از کارخانه‌ها، ورشکست شده و از چرخه تولید کنار رفته بودند.

رییس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: اگرچه امروز مشکلات زیادی در حوزه تولید داریم اما دستگاه قضایی از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند تا کارخانه‌ای از تولید باز نماند و کارگری بیکار نشود.

وی گفت: اینکه پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) بر دستان کارگر بوسه زده‌اند، نشان از جایگاه والای این قشر سخت کوش در آموزه های اسلامی است که همه باید قدردان آنها باشیم.

آسیابی با اشاره به شعار امسال رهبر معظم انقلاب یعنی “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” تاکید کرد: باید همه بخش‌های اقتصاد به سمت تولید دانش بنیان که مبتنی بر تولید توام با تفکر و تعمق است، حرکت کنیم.

وی بیان داشت: تولید دانش بنیان در ارتقای کیفیت محصول، افزایش بهره وری، صرفه جویی در هزینه‌ها و تولید محصول متناسب با قدرت خرید مردم بسیار اثرگذار و اشتغال آفرین خواهد بود.

آسیابی ادامه داد: توجه به مباحث دانش بنیان در استان گلستان به ویژه در بخش کشاورزی، صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف آب و افزایش درآمد کشاورزان را به دنبال خواهد داشت.

استان گلستان با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت، هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی دارد که بیشتر آنها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!