جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4264 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ |
287 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا اشرفی روز یکشنبه در آیین تجلیل از مقام کار و کارگر در سالن شهید رجایی استانداری خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی دارای ۱۱ هزار و ۵۰۴ کارگاه فعال و ۱۳۷ هزار و ۶۰۱ نفر بیمه شده اصلی است که در قالب ۳۰۵ تشکل کارگری و کارفرمایی فعالیت می‌کنند. وی ادامه […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا اشرفی روز یکشنبه در آیین تجلیل از مقام کار و کارگر در سالن شهید رجایی استانداری خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی دارای ۱۱ هزار و ۵۰۴ کارگاه فعال و ۱۳۷ هزار و ۶۰۱ نفر بیمه شده اصلی است که در قالب ۳۰۵ تشکل کارگری و کارفرمایی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته کاهش ۴۵ درصدی معوقات کارگری را از مبلغ ۱۴۵ هزار و ۳۲۸ میلیارد ریال به ۹۲۱ میلیارد و ۳۰ هزار ریال شاهد بودیم.

اشرفی اظهار داشت: برای احقاق حق کارگران در سال گذشته هفت هزار و ۱۲۷ مورد بازرسی از کارگاه‌ها انجام شده که اعمال نظارت‌های قانونی از کارگاه‌های پرخطر در راستای ارتقای ایمنی و کاهش حوادث صورت گرفته است.

وی از کاهش ۱۱ درصدی حوادث ناشی از کار در استان خبر داد و گفت: به‌رغم همه شرایطی که کرونا به وجود آورده است اما کاهش ۳۶ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری را شاهد بودیم.

اشرفی افزود: در حوزه مشاغل خانگی در سال گذشته هزار مجوز در کمتر از سه روز صادر شده و میزان اعتبار مشاغل خانگی نسبت به مدت مشابه هشت برابر افزایش یافته است.

در ادامه این آیین از ۱۲ کارگر، هفت گروه کارگری، سه واحد تولیدی و یک واحد نمونه کشوری تجلیل شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!