پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4306 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ |
264 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دوستی یکشنبه شب در مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه هرمزگان، اظهار داشت: دولت سیزدهم در موضوع افزایش دستمزد و تامین مسکن کارگران برنامه‌های ویژه‌ای دارد که امیدواریم ما نیز بتوانیم به عنوان نماینده دولت در استان، این راهبرد […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دوستی یکشنبه شب در مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه هرمزگان، اظهار داشت: دولت سیزدهم در موضوع افزایش دستمزد و تامین مسکن کارگران برنامه‌های ویژه‌ای دارد که امیدواریم ما نیز بتوانیم به عنوان نماینده دولت در استان، این راهبرد دولت مردمی ایران قوی را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به تلاش های در دست انجام برای حل مشکل مسکن کارگران، ادامه داد: در خصوص تعاونی های مسکن کارگران، ۱۴ تعاونی مسکن بلاتکلیف در استان هرمزگان داریم که بخشی از این تعاونی ها مربوط به کارگران است و با تمرکز ویژه، تعیین تکلیف آنها را آغاز کرده‌ایم و امیدوارم در یک ماه آینده، براساس برنامه شش تعاونی مسکن را تعیین تکلیف کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تلاش خواهیم کرد سهم کارگران افزایش یابد و زمین مناسب در محل مناسب فراهم شود و در این راستا نیاز است تعاونی های کارگری شکل گیرد تا زمین در محل مناسب برای ساخت مسکن کارگران در اختیار آنها قرار گیرد.

دوستی یکی دیگر از برنامه های دولت در حوزه خدمت رسانی به کارگران را توسعه امکانات زیرساختی ورزش و تفریح کارگران عنوان کرد و گفت: برای تحقق این موضوع در هرمزگان در تلاش هستیم تا زیرساخت های لازم فراهم و بازسازی شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: رضایتمندی قشر کارگر نقش موثری در تولیدات با کیفیت و متناسب با نیازهای داخلی دارد و این مهم می‌تواند توسعه همه جانبه و رشد اقتصادی کشور را رقم زند.

وی ابراز داشت: جامعه کارگری از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در همه مراحل و شرایط همراه نظام اسلامی بوده‌ و افتخار آفریده‌ است و در شرایط اقتصادی فعلی، همه تلاش دولت و ارکان حاکمیت بر این است که مشکلات کارگری در اسرع وقت رسیدگی و مورد حل و فصل قرار گیرد.

۱۱ اردیبهشت ماه مصادف با اولین روز ماه می میلادی، به عنوان روز جهانی کارگر نام‌گذاری شده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!