چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4308 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ |
273 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا از جهاد دانشگاهی اردبیل، مهران اوچی اردبیلی روز یکشنبه اظهار کرد: این طرح در سه فاز به کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان توسط جهاد دانشگاهی استان اردبیل برای سربازان وظیفه نیروی انتظامی ، سپاه حضرت عباس (ع) و ارتش با موفقیت برگزار شد و به تائید کارفرما رسید. وی خاطرنشان کرد: […]

به گزارش ایرنا از جهاد دانشگاهی اردبیل، مهران اوچی اردبیلی روز یکشنبه اظهار کرد: این طرح در سه فاز به کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان توسط جهاد دانشگاهی استان اردبیل برای سربازان وظیفه نیروی انتظامی ، سپاه حضرت عباس (ع) و ارتش با موفقیت برگزار شد و به تائید کارفرما رسید.

وی خاطرنشان کرد: در سه فاز برگزار شده طرح سرباز ماهر ۶ هزار و ۷۰۴ نفر سرباز وظیفه نیروی انتظامی، ۲۵۴ نفر سرباز وظیفه ارتش و ۲۳۶ نفر سرباز وظیفه سپاه با شرکت در دوره‌های آموزشی سطح توانمندی و مهارت‌های خود را ارتقا دادند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه فاز سوم طرح سرباز ماهر استان سال ۱۴۰۰ برگزار شد، اضافه کرد: در این فاز پنج هزار و ۷۱۴ نفر سرباز وظیفه در پادگان‌های شهید مدنی اصلاندوز و شهید بیگلری مشگین‌شهر به صورت حضوری و مکاتبه‌ای از خدمات آموزشی و مهارت‌افزایی بهره‌مند شدند.

اوچی اردبیلی، طول مدت دوره آموزشی طرح سرباز ماهر را ۸۰ ساعت اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این طرح ۴۸ ساعت آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و ۳۲ ساعت آموزش مهارت‌های عمومی زندگی را گذرانده و با کسب امتیاز لازم گواهینامه معتبر آموزشی دریافت کردند.

وی ادامه داد: اجرای فاز دوم طرح سرباز ماهر به خاطر شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سال ۱۳۹۸ ناتمام ماند و در سال ۱۳۹۹ دوره به صورت غیرحضوری و با آموزش ۴۷۷ نفر اجرا شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه اجرای طرح سرباز ماهر در اسفندماه سال ۱۳۹۷ با عقد موافقت‌نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی استان اردبیل کلید خورد، اظهار کرد: در فاز اول این طرح که سال ۱۳۹۸ برگزار گردید یک هزار و سه نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان طبق سرفصل‌های اعلامی از سوی کارفرمای طرح تحت پوشش خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی قرار گرفتند.

اوچی اردبیلی ادامه داد: طرح سرباز ماهر مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال و افزایش توانمندی برای قشر جوان است تا ضمن آشنایی با مقدمات شروع یک کار بتوانند برنامه‌ای جامع برای زندگی خود داشته باشند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!