جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4312 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ |
282 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

ابراهیم نصری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش های دریافتی جاده های اصلی مشهد- چناران- قوچان، مشهد- نیشابور- سبزوار و مشهد – تربت حیدریه – گناباد- بجستان تحت تاثیر بارش‌ها لغزنده گزارش شده است. وی با اشاره به مه گرفتگی و کاهش دید افقی رانندگان در جاده درگز-قوچان افزود: […]

ابراهیم نصری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش های دریافتی جاده های اصلی مشهد- چناران- قوچان، مشهد- نیشابور- سبزوار و مشهد – تربت حیدریه – گناباد- بجستان تحت تاثیر بارش‌ها لغزنده گزارش شده است.

وی با اشاره به مه گرفتگی و کاهش دید افقی رانندگان در جاده درگز-قوچان افزود: در حال حاضر ترافیک در بزرگراه مشهد-چناران نیمه سنگین گزارش شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: در پی بارشهای امروز گل و لای سطح برخی جاده های اصلی در قوچان را پوشاند که با تلاش عوامل راهداری سطح راه های ارتباطی یاد شده پاکسازی شد.  

اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور هشدار زرد نارنجی اعلام کرد که طی امروز و فردا خبر از بارش باران و تگرک با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در نواحی مستعد وقوع سیلاب و همچنین  احتمال بروز خسارت داده بود.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!