جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4314 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ |
299 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار نجف آباد در نشست تجلیل از کارگران مدیریت شهری در سالن اجتماعات خارون به مناسبت روز کار و کارگر گفت: کارگران بخش مهمی از تجلی توسعه و پیشرفت در کشور هستند و نقش آنان نباید فراموش و مورد بی مهری قرار گیرد. عبدالرسول امامی به نقش آنان در طراوت و […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار نجف آباد در نشست تجلیل از کارگران مدیریت شهری در سالن اجتماعات خارون به مناسبت روز کار و کارگر گفت: کارگران بخش مهمی از تجلی توسعه و پیشرفت در کشور هستند و نقش آنان نباید

فراموش و مورد بی مهری قرار گیرد.

عبدالرسول امامی به نقش آنان در طراوت و زیبایی شهری اشاره کرد و افزود: کسب موفقیت شهرداری نجف آباد در ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان مرهون تلاش های این قشر است.

وی ادامه داد: کارگران وقت را به عنوان مهمترین سرمایه زندگی خود برای خدمت به جامعه و رفع نیازها بکار گرفته‌اند.

تکریم جایگاه معلم و آموزگار

به گزارش خبرنگار ایرنا، سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد در نشست با مسئولان آموزش و پرورش و تکریم جایگاه معلم گفت: تعامل بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگی و علمی رقم می خورد.

اسماعیل آخوندی افزود: مدیریت شهری در دوره جدید به دنبال ایجاد عدالت در توزیع منابع و افزایش رضایتمندی و خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل با مدارس برای خدمت به مردم و تامین نیاز آموزشی مورد توجه شورا و شهرداری قرار گرفته و با محوریت شورای آموزش و پرورش انجام می شود.

اجرای طرح‌های نظارت بهداشتی

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست فرمانداری ویژه نجف آباد در کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت: نظارت بر تولید و عرضه محصولات خوراکی توسط تیم های بهداشتی انجام می شود.

موسی مباشری افزود: فروشگاه‌های متخلف پلمپ و جزای نقدی برای متخلفین پیش بینی شده است.

وی با اشاره به نظارت های بهداشتی کرونا در مدارس و مراکز عمومی و صنفی، خاطرنشان کرد: نظارت‌ها و فراگیری واکسیناسیون میزان ابتلا به این بیماری را کاهش داده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!